Jeg synes ærlig talt, at du udviser en pæn bunke ignorance. På din profil kan jeg se, at du "har en lille iværksætter i maven". Fint! Skønt! Dejligt! Men der står også, at du gerne vil være antikvitetshandler? Ikke at jeg har det fjerneste imod antikvitetshandlere, men i denne her tråd spørger du om PROGRAMMERING? Der er jo ingen sammenhæng whatsoever. Og når jeg så ser, at du på et fora som Amino spørger efter gratis mentorhjælp (nok ikke lige stedet), kan jeg ikke undgå at tænke mere på dine posts som spam end noget man reelt kan tage seriøst - du virker overhovedet ikke som om du har den fjerneste idé om hvad pokker du laver (eller gerne vil lave i fremtiden), og hvis nogen rent faktisk gad være mentor for dig gratis, kan vi jo ikke engang være sikre på at du ikke bare falder fra. F.eks. har du ikke sat dig ind i, hvad det er du spørger efter. HTML og programmering? De to ting har jo ikke en verdens ting at gøre med hinanden - det ene er en slags dataformat, der beskriver indholdet og strukturen på en given webside (altså, hvad den skal indeholde), og det andet er en logisk/matematisk videnskab om databehandling - et program kunne generere HTML, f.eks., da det er en slags data. For webdesignproffer som mig selv kan et spørgsmål som "er notesblok godt nok" ikke andet end sige, at du ikke har læst på lektien (til basalt at starte med, ja, ellers NEJ). Og hvis du ikke har læst på lektien, eller prøvet hårdt på det, så skal du altså ikke spørge andre til råds; dovenskab er der nok af. Åh, jo, forresten, gider du ikke lige tage dig mere tid til dine posts også? Som f.eks. tegnsætning, stavning, grammatik, og simpel forståelse for, at når du skriver et svar på én linie, er det egentlig pisseirreterende at der bagefter kommer to linier med "venlig hilsen shane" ? .. Høflighed er en god ting (og jeg værdsætter det rigtig meget, også selv om det lige nu måske virker som om jeg ikke kan være det), men overdrivelse er en dårlig ting. Lad være med at tage det her alt for hårdt; jeg synes bare mere at du skal stramme lidt op. Tag det som et godt råd; det er en rigtig god idé at fokusere på så vidt muligt altid (ever and ever!!!!) at stå på egne ben, også for at vi her på Amino og på andre fora fortsat gerne vil hjælpe dig, når der er noget, du egentlig gerne vil have hjælp til. |