Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kommer google kun til forsiden?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

En text fil er hermed smidt på ... 


Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan godt være VI kan finde ud af hvor gammel sitet er via netstats.dk, men VI er ikke Google. Og det er pt. ikke SÅ mange lande, at Google tjekker alderen på sitet. Noget helt andet er, at det er ikke faktuelt, at alderen på domænet har betydning! Der er mange NYE domæner, der ranker bedre end gamle domæner. Så jeg vil give Tommy ret i at give Mikkel og jeg ret

Hvad angår mængden af tekst er det klart, at det kan gavne placeringen, men ikke om de bliver optaget eller ej!

Redirects er klart at anbefale frem for domænepegning, så længe du holder det til 301. Du er ihvertfald NØDT til at lukke af for de andre sider, men det har du allerede gjort (og jeg vil heller ikke have Tommy på nakken for at gentage hans gyldne råd )

Men jeg vil også foreslå en god gang linkbuilding. Køb dig til det hos en leverandør (jeg kan da godt anbefale nogle ) eller gør det selv. Såfremt sitet først opdateres om 1½ måned igen, er det vigtigt at benytte linkbuilding fra sites, der opdateres jævnligt (og gerne mange af dem)...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Desuden skulle du for en sikkerheds skyld oprette en 404-side, som brugeren kan komme ind på hvis der nu ikke skulle være ryddet ordentligt op :) Du kan evt. smide dem videre til den mest sælgende side på sitet eller sitemap eller forside eller noget i den dur

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad mener du med linkbuilding? Måde du beskriver det på, lyder som om det er produkt, jeg har altid troet den betegnelse dækkede over at tage kontakt til andre relevante sites... Hvad mener du med én 404 side? Er det til selv at styre hvordan den ser ud? Også hvis man blot bliver hostet?

 

Tak for alle de gode råd. Bliver svært at vælge én vinder ....

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hos os er det et produkt ligesom programmering, tryksager, optimering og reklamefilm er et produkt... Det skal bare gribes an forskelligt :-)

Med linkbuilding mener jeg indsamling af links fra relevante sites, artikler, mm. for at forhøje Jeres PageRank mærkbart.

En 404 side er noget du selv definerer. Du kan oprette en side der hedder 404.asp og sørge for at 404-besøgende (besøgende der rammer en side der ikke eksisterer mere - en fejlside) får denne side. Den kan du designe som du vil, så brugeren får en behagelig oplevelse af sitet. Det gør vi altid for vores kunder, så vi sikrer en bedre konvertering HVIS "uheldet" skulle være ude

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Svaneke
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 69
Fra  Skøde Centret Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal selvfølgelig være klar over om jeg har forstået spørgsmålet korrekt. Hvis Google slet ikke crawler andet end startsiden og et par andre sider, er problemet ikke sidernes tekst, for den har Google i så fald slet ikke set endnu...

Men hvis Google blot 1 gang har crawlet siderne, eller en pæn den del af dem, og herefter ikke har være på besøg på andet end startsiden, mener jeg stadig det har noget med teksten at gøre. I praksis kan man få et site med 500 sider  indexeret på ca. 3 uger med bare 1 link, hvis der ikke er nogle red flags, fingeraftryk eller for lidt unik tekst .

Skøde Centret: Køberrådgivning, skødeskrivning og tinglysning ved boligkøb til faste lave priser.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)