Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HTML og SEO tutorial

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så er jeg på banen igen med endnu et spørgsmål.

På min blog, Prozone.dk, har jeg gået og overvejet lidt om jeg skulle lave en HTML og evt. en SEO tutorial, men mit spørgsmål går så ud på, om nettet ikke er ved at være fyldt med disse efterhånden, og om der overhovedet er nogen der ville være interesseret i at læse sådanne tutorials?

Som i kan se på Prozone.dk, så er det min blog om mit liv som iværksætter, og vil ovenstående tutorials overhovedet falde i iværksætteres smag?

Hav en fortsat god aften/nat!

Mvh.
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:20

Hej Emil,

Der findes tonsvis af de der "titel-tag er vigtigt & overskrifter i h1-tag"-artikler, så prøv at tænke lidt skævt, eller gå i dybden med et hele specifikt emne... eksempelvis: Vigtigheden af serverens fysiske placering.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 21:21

Casper, IOOS Internet:

Hej Emil,

Der findes tonsvis af de der "titel-tag er vigtigt & overskrifter i h1-tag"-artikler, så prøv at tænke lidt skævt, eller gå i dybden med et hele specifikt emne... eksempelvis: Vigtigheden af serverens fysiske placering.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Hej Casper.

God idé.

Hvad tænker du umiddelbart om ideen om at lave nogle HTML tutorials?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 21:21

Jeg tror da interessen for det ville være der, da der er mange folk som springer ud i det med at prøve og lave sin egen hjemmeside. Dog findes der jo html.dk som beskriver det meget godt.

De ligger også meget godt på google med html tutorials, men mange andre.

Men du kan vel prøve og kigge på html.dk og så udtænke om du kan lave tutorial som er bedre, mere overskuelig osv., da du så kan vinde på det punkt. Prøv at tænke innovativt udfra f.eks. html.dk's tutorials :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:27

En side jeg oftes selv benytter mig af er http://net.tutsplus.com/ .

De laver både det for nybegynderne og for de mere erfarende. Forklare tingene super godt.

Især det at de tager nogle ting op, og så kører de ellers bare et crashkursus så man får alt det grundlæggende på plads. Laver eksempler med tingene, så man ser tingene i funktion, forklarer hvorfor der gøres sådan og sådan. Især deres video tutorials er super gode, dog er det nok ikke dem der bliver de mest SEO optimerede, men det giver mulighed for at få et budskab ud på en anden måde.

Men jeg syntes helt klart du skulle se på den side, hvordan de har gjort nogen af tingene, og så ellers prøve dig frem selv.

Held og lykke med det !

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:38

Hej Emil,

Hvis du gerne vil lave HTML tutorials, så prøv at kigge på HTML5.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 21:43

Dino:

Jeg tror da interessen for det ville være der, da der er mange folk som springer ud i det med at prøve og lave sin egen hjemmeside. Dog findes der jo html.dk som beskriver det meget godt.

De ligger også meget godt på google med html tutorials, men mange andre.

Men du kan vel prøve og kigge på html.dk og så udtænke om du kan lave tutorial som er bedre, mere overskuelig osv., da du så kan vinde på det punkt. Prøv at tænke innovativt udfra f.eks. html.dk's tutorials :-)

Jeg tror selv på, at jeg ville kunne få det præsenteret på en mere overskuelig måde.

html.dk er også mest en side for nybegyndere, jeg tænker på noget hvor jeg starter ud med at lave en for nybegyndere, og derefter kan jeg stille og roligt bevæge mig over i det lidt mere avancerede.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 21:44

Schumacher:

En side jeg oftes selv benytter mig af er http://net.tutsplus.com/ .

De laver både det for nybegynderne og for de mere erfarende. Forklare tingene super godt.

Især det at de tager nogle ting op, og så kører de ellers bare et crashkursus så man får alt det grundlæggende på plads. Laver eksempler med tingene, så man ser tingene i funktion, forklarer hvorfor der gøres sådan og sådan. Især deres video tutorials er super gode, dog er det nok ikke dem der bliver de mest SEO optimerede, men det giver mulighed for at få et budskab ud på en anden måde.

Men jeg syntes helt klart du skulle se på den side, hvordan de har gjort nogen af tingene, og så ellers prøve dig frem selv.

Held og lykke med det !

Tak for det, det her har bare fået min motivation helt op at køre :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 21:44

Casper, IOOS Internet:

Hej Emil,

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Ja, har selv kigget lidt på det førhen, og kunne da være at man skulle ligge ud med en sådanne tutorial.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:55

Casper, IOOS Internet:

Hej Emil,

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Helt klart kør html 5, folk gider jo ikke hører om noget der er ved at være 'gammelt', så hellere vær på forkanten og kom med noget som folk faktisk kan lærer noget af, og som er up-to-date.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)