Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne en sådan service blive aktuel for jer?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer,

Helt sikker noget man ville overvej, der er dog flere i markedet så måske i skulle lave lidt research først:-)

Prissætning er jo også vanskelig, ofte vil jeg selv personligt foretrække en fast pris (:på et helt site) frem for en timepris.

Held og lykke med forretningen

Med venlig hilsen

Tonny

Dit-Team - E-Handel nemt og hurtigt!

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:24

Christoffer Frandsen:
Som en bonus, er planen at vores "service" skal være til billige penge

Det er nok også der mulighederne ligger. Jeres koncept er der jo som sådan ikke noget nyt i - det er vel dybest set hvad man kalder "brugerundersøgelser" eller andre fine ting. Og den slags er der altså en del der tilbyder - et af de større teleselskaber kører f.eks. en bruger/usabilityundersøgelse for tiden. Så i skal nok ikke regne med at det ligefrem er noget der vil imponere de større virksomheder i DK :)

Men i forhold til mindre virksomheder er der ikke rigtigt så mange muligheder. Så der tror jeg på i kunne skabe jer en spændende niche, hvis i kan tilbyde et brugbart produkt der er til at betale.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:25

Hej Tonny.

Ingen tvivl om at det ikke er et helt nyt marked, men oftest er det større virksomheder som har en fast gruppe til at foretage tests, verificeringer og andet.
Vores force ligger i at vi som udefrakommende (er det et ord??) kan se på opgaven med "nye øjne" og samtidigt med at vi udfører testen, fungerer vi også som "daglige brugere".
- Som vi ser det, får virksomheden både testet deres systemer / sites for funktionalitet - men også brugervenlighed.   

Og vi hælder nok også mest til "fast pris" konceptet. Så kan alle parter forholde sig til tilbudet.

- Tak for dit indlæg.

Min legeplads - http://stofs.dk
Blog & Web om alle mine projekter !

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:28

Hej Fama.

Vi kan kun nikke genkendende til det du skriver, specielt fordi vi i vores daglige virke er tilknyttet netop et stort selskab, og derfor kan vi "indefra" se - at der er klare fordele ved at tilbyde "2for1" produkter.

Vi tror som du selv nævner, også at vi her taler om en niche.
Og det er præcis de mindre virksomheder, som vil være vores primære mål!

- Tak for dit indlæg :) 

Min legeplads - http://stofs.dk
Blog & Web om alle mine projekter !

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)