Tre kommentarer:
1. Det er overdrevet optimistisk at videreføre et internationalt koncept direkte til Danmark. Vi har ikke den samme coupon-craze som de har i både USA og England.
2. Groupons side har garanteret ikke set sådan ud fra dag et. Jeg kan forestille mig, at Groupon har et brand i England og har fået en masse medieomtale på grund af konceptet.
Det vil sige, at folk allerede ved hvad konceptet går ud på, før de lander på siden. De ved hvad de skal gøre, og de kender allerede til deres win ved at give jer en e-mail adresse. Sådan er det ikke for jer - endnu. Det kan I selvfølgelig sagtens lave om på, men skal vi diskutere hypoteser kunne vi sidde her hele natten.
3. Tror I så lidt på jeres koncept, at I er nødt til at tvinge folk til at afgive en e-mail adresse, før de kan få indsigt i konceptet? Det er i mine øjne en fuldstændig håbløs og arrogant indstilling, især når I lige har startet forretningen op. Uanset hvad, så kan du fra folk her på siden få et nogenlunde repræsentativt indtryk af, hvilke signaler din side udsender. Og uanset kommentarernes individuelle fokusområder, så har stort set alle kommentarer vurderet boksen til at være SPAM. Det er hvert fald det første folk tænker, når de ser den.
Med det sagt, så har jeg på fornemmelsen boksen ikke forsvinder. Derfor vil jeg foreslå, at I bruger langt mere plads på at illustrere brugerens gevinst (win) ved at give jer en e-mail adresse. Brug punktform.