Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

downtown.dk launch

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dennis jeg spørg måske dumt nu :-)

Men hvor skal folk så få kendskab til jer fra ?

Snakker vi forskellige forums ?

Opslag på uddannelsessteder ?

Folk der googler det, tvivler jeg på siger ja til direkte mail.

Det er jo lidt som og sige ja tak til en billet for at se supermarkede.

Kennedy arcaden laver lidt den samme ;-) Alle der går ind i bygningen får en sms...

Mikkel

Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 16:07

Lyder spændende, kom dog aldrig ind på siden ( sån en mail halløj blokerede det hele)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:13

Friis Media:

Hej dennis jeg spørg måske dumt nu :-)

Men hvor skal folk så få kendskab til jer fra ?

Snakker vi forskellige forums ?

Opslag på uddannelsessteder ?

Godt og relevant spørgsmål. Julie der er en del af holdet bag Downtown står for vores PR, og f.eks. har vi netop i dag fået en aftale på plads med et ugeblad om en stor omtale af Downtown.

Her ud over så spredes budskabet via sociale medier. Lad os sige at der er blevet solgt 45 af dagens tilbud og målet er 50 før tilbudet bliver aktiveret - så håber vi på at de 45 der allerede har købt dagens tilbud er interesseret i at sprede budskabet så målet på de 50 kan nåes.

Men i forhold til PR har vi en masse tiltag, så den del er jeg helt tryg ved at overlade til Julie. Det er lidt hønen og ægget i den forbindelse - det er svært at få spalteplads når man endnu ikke har et live website. Det har vi i dag, så nu får den alt hvad remmer og tøj kan holde.

/Dennis

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Milandt:

.....

Tre kommentarer:

1. Det er overdrevet optimistisk at videreføre et internationalt koncept direkte til Danmark. Vi har ikke den samme coupon-craze som de har i både USA og England.

2. Groupons side har garanteret ikke set sådan ud fra dag et. Jeg kan forestille mig, at Groupon har et brand i England og har fået en masse medieomtale på grund af konceptet.

Det vil sige, at folk allerede ved hvad konceptet går ud på, før de lander på siden. De ved hvad de skal gøre, og de kender allerede til deres win ved at give jer en e-mail adresse. Sådan er det ikke for jer - endnu. Det kan I selvfølgelig sagtens lave om på, men skal vi diskutere hypoteser kunne vi sidde her hele natten.

3. Tror I så lidt på jeres koncept, at I er nødt til at tvinge folk til at afgive en e-mail adresse, før de kan få indsigt i konceptet? Det er i mine øjne en fuldstændig håbløs og arrogant indstilling, især når I lige har startet forretningen op. Uanset hvad, så kan du fra folk her på siden få et nogenlunde repræsentativt indtryk af, hvilke signaler din side udsender. Og uanset kommentarernes individuelle fokusområder, så har stort set alle kommentarer vurderet boksen til at være SPAM. Det er hvert fald det første folk tænker, når de ser den.

Med det sagt, så har jeg på fornemmelsen boksen ikke forsvinder. Derfor vil jeg foreslå, at I bruger langt mere plads på at illustrere brugerens gevinst (win) ved at give jer en e-mail adresse. Brug punktform.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)