Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

downtown.dk launch

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt poster jeg ikke spam, reklamer til underlige ting, samt prøver at sælge diverse skumle produkter og ydelser på amino.dk.. men here goes - seneste skud på stammen af projekter som jeg er involveret i:

DOWNTOWN.DK

De seneste to-tre måneder har jeg og et team af andre unge energiske iværksættere arbejdet på at udvikle downtown.dk som koncept og website. Jeg har stået primært for den tekniske del, udvikling af website og tilhørende systemer mv.

Det er I formegentlige ligeglade med, men giv mig nu alligevel lov til at sprede budskabet. Det er en stor dag :) downtown.dk launchede her ved midnat, og det første tilbud er blevet lagt online.

Downtown.dk's koncept er helt enkelt: Hver dag skærer vi halvdelen af prisen på én fed butik eller én sjov oplevelse i København. Og kun en. Til gengæld breder tilbuddene sig ud over hele byen - lige fra den sunde take away menu på Nørrebro over koncerten på Vesterbro til ansigtsbehandlingen på Østerbro.

Tjek sitet og konceptet ud på www.downtown.dk

Hurray!

Ps. I får også lige følgende stemningsvideo: http://vimeo.com/11518821

.. og en video der forklarer konceptet: http://vimeo.com/10892236 (ligger også på vores website)

 

PPS. vil lige sige at for at få adgang til sitet vil man blive afkrævet at man tilmelder sig til nyhedsbrevet og modtager dagens tilbud. Næste tilbud kommer på mandag, og man kan altid afmelde sig igen. Alternativt kan I afmelde jer igen med det samme på www.downtown.dk/unsubscribe

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Milandt:
PPS. vil lige sige at for at få adgang til sitet vil man blive afkrævet at man tilmelder sig til

Uanset hvor fedt konceptet er, får jeg ikke lov at se det og der tror jeg altså at I mister rigtig mange interesserede. Tvang er sgu' noget en vis herre med horn i panden har skabt.

Jeg kan jo ikke engang give dig feedback på hjemmesiden uden at tilmelde mig.... men helt sikkert et spændende koncept.

Michael

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det ville være en god idé at placere et stort fedt kryds i højre hjørne af den popup, så I ikke skræmmer alle væk :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er smuttet, skal indtaste mailadresse for at se siden....bye bye

 

Mikel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste gider nok tilmeld sin e-mail , da de har jo ikke engang , har set side før  man er tvunget til at skrive sin e-mail .

Jeg mener derved ved jeg ikke hvad jeg tilmelder mig til , lad os læse din side første og så bedømme om vi gider , abonner på dit nyhedsbrev .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Torshavn, Færøerne
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 625
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

virkelig åndsvag måde at gøre det på :)

meningen er jo at de skal synes at konceptet er interessant nok til at tilmelde sig, ikke blive tvunget til det, eller presset af deres nysgerrighed, hvorefteri åbenlyst satser på at disse mennesker glemmer at framelde sig.

er det en pop-up.. SKAL man have lov til at fjerne den... folk hader jo popups i fovejen. det er mere negativ virkning for jer end noget andet.

dårlig stil.. men held og lykke med det.

Hergeir HP Vang
Digital/Online Marketing Specialist & E-Concept Developer

hpv@puffin.consulting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må tilslutte mig - jeg læste ikke svarene før jeg klikkede mig ind - og ganske panisk sad og jeg funderede over, hvordan jeg dog fik den boks væk. Jeg forsvandt også, helt uden at overveje om jeg skulle tilmelde mig.

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Må give de andre ret i at i vil miste omkring 80-90 pct af jeres besøgende på den mail-tvang der er på forsiden. Det er fint at "harveste" mailaddresser men gør det valgfrit.

Det til side så synes jeg at det ser rigtig godt ud.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det startede så godt:

Dennis Milandt:

Normalt poster jeg ikke spam, reklamer til underlige ting, samt prøver at sælge diverse skumle produkter og ydelser...

- men det er lige præcis hvad du gør som det første, når jeg besøger siden.

I mine øjne en klassisk fejl: For meget fokus på forretningen fra start, og for lidt på den gode oplevelse (produktet) for brugerne.

Brugerbetaling, e-mail adresser og lignende er noget man beder om, når man har vist sit værd overfor kunden. Og til dels skabt en afhængighed af produktet eller ydelsen.

Det gyldne princip her er 'I scratch your back, you scratch mine'. Det vil kunderne på sigt belønne jer for, hvis konceptet ellers holder. Som siden fungerer lige nu er det nærmere 'You scratch my back, the end'.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er absolut nødvendigt for konceptet at vores mailliste opbygges, så normalt ville jeg være enig i jeres udlæg.

Vi har besluttet at hvis man vil læse om dagens tilbud er man nødt til at aflevere sin e-mail ved kasse 1 (eller hacke vores lightbox, eller tilmelde sig med asd@asd.dk).

Vi ved at nogen vil gøre ovenstående, men det opvejes af dem der reelt tilmelder sig - og som er essentielt for vores forretning.

Jeg forstår som sagt godt jeres holdning til at man bliver afkrævet sin e-mail for at komme videre, og det er naturligvis noget vi har overvejet meget nøje.

Konceptet er ikke et vi selv har opfundet. Collective Buying Power er stort, og f.eks. Groupon gør det helt fænomenalt fantastisk godt i The Land of Opportunities.

I ovenstående eksempel afkræves man også sin e-mail adresse før man må deltage i festen, og vi læner os op af det koncept og tror på at de med deres success har gjort det meste rigtigt.

Men ja, der vil være potentielle kunder der aldrig kommer længere end til vores lightbox. Vi ser dog ikke vores potentielle kunder som folk der kommer direkte ind på www.downtown.dk og ser det tilbud der tilfældigvis er Dagens Tilbud. Vores kunder er dem der modtager (og er interesseret i at modtage) Dagens Tilbud på e-mail.

Der vil naturligvis være nogen der ikke er interesseret i at modtage vores nyhedsbrev dagligt, enten fordi de ikke er i vores målgruppe eller fordi de ikke kan overskue at modtage et nyhedsbrev med så høj frekvens, og de vil enten afmelde sig igen hurtigt eller slet ikke tilmelde sig. Det er ok. Det er en del af konceptet. Vi kan ikke ramme alle.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)