Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget koster en god webiste

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har rigtig mange idéer om at tjene gode penge i hovedet. Jeg tænker lidt på at lave en hjemmeside.

Men jeg har et par spørgsmål om der er nogle der ved hvordan man kan lave en god hjemmeside med login, debatforum, domæner, og alt det pratiske og hvor meget det koster? Jeg har prøvet mig lidt frem med Wix, mono osv. Men det kan ikke nok.

Nogle der ved hvor meget en hjemmeside-designer koster, og hvor man kan finde dem henne?

Tak for hjælp på forhånd!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:14

Hej august.

Jeg kan hjælpe dig med en sådan side. 

Du er meget velkommen til at sende mig en specifikation ;-)

Udfyld felterne inde på FriisMedia.dk og fortæl om de punkter der skal være

Mikkel

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:17

Det kommer an på mange ting: login ? er det til bagsiden på cms modulet ? bruger oprettelse på debat forum ? - hvis det er det hvor mange lag skal de så laves i ? hvad skal brugerene kunne - skal der være nogle der kan rette i andre ting end standart brugeren ? skal du kunne slette brugere - og så videre hehe...

Vi skal have noget mere specifikt du må meget gerne ring så bombadere jeg dig med sprøgsmpl til at få lavet en specifikations list som jeg så kan lave en pris ud fra. kig her www.goweb.dk

Mvh Emil Frydendal

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:36

Hej August,

Tag og prøv med Umbraco, Wordpress eller Joomla som alle er CMS systemer, kan formentlig alt hvad du har brug for og mere til:-). Disse CMS'er kan alt du har brug for og mere til. Og hvis du har brug for noget specielt er der nok allerede lavet en løsning som kan integreres i en af de 3. Amino har masser af hjemmeside-designere tilknyttet i freelance sektionen (:er selv en af dem:-) så jeg er helt sikker på at du kan få alt den hjælp du behøver.

Du er også velkommen til at kontakte mig, for en hurtig snak om hvordan du kommer i gang.

Held og lykke med din forretning

Med venlig hilsen

Tonny Christiansen tc@dit-team.dk

Dit-Team - Hjemmesider, Webdesign og Udvikling

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:01

.DK domæner koster 45 kr pr. styk + omkostninger til det sted hvor de bliver købt. Hostingen kan koste fra 8-9 kr til flere tusinde, alt efter pladsen, oppetiden, antallet af besøgende og meget mere.

Login: Er det login til CMS-systemet du mener - så du selv kan redigere i det hele? Eller er det med forskellige brugerkonti til de besøgende tilknyttet dit debatforum du mener?

Skal designet være unikt? Skal det passe i en bestemt designlinje for et firma, eller vil du købe dig til et fedt og billigt færdiglavet pro. theme?

Joomla og især wordpress er et meget godt valg. Der kan du altid bygge mere på din installation hvis din webdesigner går konkurs. Wordpress er desuden fantastisk til SEO, og så er der en masse dejlige (og gratis!) plugins

Held og lykke!

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 11:04

Hej August

Du er meget velkommen til at smide mig en mail til ThomasDeOliveira@jubii.dk

Så vil jeg vende tilbage med en pris.

Mvh. Thomas De Oliveíra

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)