Vi har selv stået for størstedelen af optimeringen. /Lisbeth |
Hej Lisbeth
Rigtig flot
Må man spørge hvor mange besøgende det giver at have disse placeringer?
Vi har selv stået for størstedelen af optimeringen. /Lisbeth |
Kan du mærke det på antallet af besøgende - og hvor meget? |
For hulan det er godt gået. Det er at fedt du fuldstændig dominerer Google foran dine langt større konkurrenter. Jeg håber det samme en dag er tilfældet for mine sider om playstation 3 spil, billig playstation 3 og ekstern harddisk.
|
Det kan naturligvis mærkes
Det efterlader en rigtig god fornemmelse, at have bygget en forretning op, som trives.
/Lisbeth |
Rigtig flot styke arbejde. Keep up the good work!
Mvh. Kristian fiskegrej online |
Kristian Ole Rørbye
Det varmer at hører... |
Hej Lisbeth. Først og fremmest tillykke! Kan du fortælle lidt mere konkret om processen med at få sine specifikke søgeord nr. 1 på google? Da jeg selv er helt blank på området er det svært at finde et sted at starte (: Mvh. Raadmand |
Wow.... Ikke dårligt. Hvordan fik du til det :-)
|
Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online
Mange tak for roserne. Jeg har gjort mange ting over tid. En af dem har bl.a. været at læse, hvad der er skrevet om seo. Dernæst har jeg brugt masser (læs masser masser masser) af tid på skabe en side, som andre synes er god og interessant, og derfor har anbefalet videre. Og så har der måske også været en kende held. Google må jo synes, at min butik har 'det' der skal til. Rifraf handler om lamper og belysning - og det ser og belønner Google heldigvis. Hvorfor vi lige præcis ligger nr. 1 og ikke nr. 4 eller 8, kan jeg dog ikke svare præcist på. Men dejligt er det jo. mvh Lisbeth |