Hey champs.. Jeg er blevet "involveret" i en virksomhed, der sælger eksklusivt italiensk herretøj. De har eksisteret i 2 år. Vi har netop lanceret en webshop: www.italianhouse.dk Kan jeg få noget ris/ros til siden - så mange tak! :) Mvh Simon |
Hej Simon
Jeg synes der er mange ting, som I gør relativt godt med shoppen, jeres oversigts billeder er rigtigt gode. Det gælder faktisk for stortset alle jeres små udgaver af jeres billeder, man bliver dog lidt skuffet når man klikker på billedet og får den store udgave, skal man kunne se detaljerne. Specielt når det er så lækre som dem i butikken.
Personligt er shoppen lige i øjet, for mig men jeg synes ikke historien holder hvis jeg skal lækkert kvalitets tøj, vil jeg gøre det i en lækker butik. Jeres shop er ikke specielt lækker, det er temmeligt nemt at se at det er en standard shop med et topbanner der er klasket relativt hurtigt sammen. Derfor hyr en proff. evt. en Amino.
Det skal nu ikke siges sådan, at det ikke sagtens kan gå med en shop der ikke er gjort særligt meget ud af. Men så synes jeg i skal overveje varer udbudet, så i vælger nogle varer der er lidt mindre kvalitet og lidt mere mærke, f.eks. Hugo Boss, hvis i kan skyde sådant et sæt for et par tusser, så skulle der nok være mange der hoppede på den.
Skulle I nogensinde finde på at fører svenske skjorter (lidt udenfor jeres navn), specielt Eton og Stenstrøm, må du endelig sende mig en PM.
PS: Hvis du skulle føle trang til at præmerier mit feedback, må meget gerne sende en Zegna min vej :-)