jeg synes det er svære at overskue , jeg kan bedre lide det gamle jeg er længere tid og om at finde det jeg ønsker da jeg ikke er verdens hurtigste til at læse. kan gætte dem der læser hurtigt er det ikke så meget ekstra mini sekunder de bruger , med nogle er det flere sekunder ekstra tid de bruger på at finde det ønsket . jo mere man søger på google kan det hurtigt blive flere timer ekstra arbejde hver år man bruger på at finde det ønsket på google |
Ja tastaturet er måske overflødigt for de fleste, men jeg kan forestille mig at det er super nyttigt i præsentations sammenhænge hvor man måske anvender smartboard eller på anden vis ikke sidder ved selve computeren. Der må da i hvert fald findes en artikel med gode argumenter for det et sted derude, for det ville ikke ligne Google at gøre noget sådan lidt tilfældigt, eller fordi det lige så smart ud :)
Og ja, der er lidt Facebook look over de nye knapper. Super lækkert. Findes der stadig en side der ikke er inspireret af FB på en eller anden måde?