Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Googles nye design mm?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det er svære at overskue , jeg kan bedre lide det gamle

jeg er længere tid og om at finde det jeg ønsker da jeg ikke er verdens hurtigste til at læse.

kan gætte dem der læser hurtigt er det ikke så meget ekstra mini sekunder de bruger , med nogle er det flere sekunder ekstra tid de bruger på at finde det ønsket .

jo mere man søger på google kan det hurtigt blive flere timer ekstra arbejde hver år man bruger på at finde det ønsket på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 4
Fra  Anifaction Designs Skrevet kl. 22:13

Ja tastaturet er måske overflødigt for de fleste, men jeg kan forestille mig at det er super nyttigt i præsentations sammenhænge hvor man måske anvender smartboard eller på anden vis ikke sidder ved selve computeren. Der må da i hvert fald findes en artikel med gode argumenter for det et sted derude, for det ville ikke ligne Google at gøre noget sådan lidt tilfældigt, eller fordi det lige så smart ud :)

Og ja, der er lidt Facebook look over de nye knapper. Super lækkert. Findes der stadig en side der ikke er inspireret af FB på en eller anden måde?

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 22:19

Tastaturet er også smart for os der indimellem tager en tur syd på og bruger en offentlig computer uden æ, ø og å... Men udover det kan jeg ikke se det smarte i tastaturet?

Hvem finder først en forklaring og smider et link ;)

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 22:21
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 22:25

Tastaturet virker dog ikke for godt.

Prøv at gå ind på Google.se (sørg for sproget er på Svensk), klik på tastaturet og begynd nu at skriv på dit eget tastatur.

Når jeg taster "ø" bliver det til "§", det burde blive til "ö" ...

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:26

on screen tastaturet er måske lavet så at google er klar i forvejen til touch-screen computer ala ipad'en?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:28

TobiasB:

Tastaturet er også smart for os der indimellem tager en tur syd på og bruger en offentlig computer uden æ, ø og å... Men udover det kan jeg ikke se det smarte i tastaturet?

Hvem finder først en forklaring og smider et link ;)

Pga iPad, iPhone og deres egne tlfsystemer?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:29

TobiasB:

Tastaturet virker dog ikke for godt.

Prøv at gå ind på Google.se (sørg for sproget er på Svensk), klik på tastaturet og begynd nu at skriv på dit eget tastatur.

Når jeg taster "ø" bliver det til "§", det burde blive til "ö" ...

Det er ik google, som der er noget galt med, men dit tastetur... Et tysk tastetur har f.eks os anderledes placeringer af bogstaver osv i forhold til et dansk...

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 22:32

Det er da google der er noget i vejen med - de har ikke tilpasset det til MIT tastatur Surprise

Tør forresten godt vædde med at der kommer et plugin til Google Toolbar, så man kan skrive nede fra Spanien (på spansk tastatur) med danske tegn.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 22:37

Yes Jeg kan sku godt li det.. Men fatter ikke en brik af hvorfor de har det tastatur! Hvis man havde brug for det, burde det kunne tilvælges på anden vis :)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)