Hej Amino'er Da mit (vores) nuværende projekt blev udskydt pga. lidt problemer angående leverandør, har jeg overvejet og lege med lidt andre ting, som jeg håbede kunne klares på lidt freelance plan. Det jeg synes kunne være lidt spændende var at sælge huse! Vil ikke uddanne mig til ejendomsmægler (eller bliver i hvert fald ikke nu - måske senere), så overvejede om jeg ikke bare kunne kalde mig for hussælger eller lignende, og så stadig fungere som mægler mellem køber og sælger. Kan det godt lade sig gøre? Og er der nogle steder jeg kan blive sat ind i hvordan en salgsproces fungere? (tænker her især på papirdelen/det administrative. Er nemlig en ung fyr, så det er ikke noget jeg ved alverdens om. Ved bare at i denne branche er netværk, kontakter og gode forhold vist rimelig vigtig!) Hvis det så skulle lykkedes mig og komme lidt i gang, hvad kan jeg så "tillade" mig at tage for et vellykket salg? Ikke fordi jeg ønsker alverdens, fordi jeg vil jo ikke gøre det på fuldtidsplan, men vil stadig gerne ligge et godt stykke arbejde i det. Og sidste ting jeg gerne vil høre om, hvad vil en hjemmeside ca. koste hvis jeg skal have mulighed for at ligge husene ind her + have lidt info + godt design og logo + evt lidt google søgeoptimering? Svinger prisen meget? Så kunne jeg måske til sidst spørge, om der var nogen der selv var i gang med at sælge eller på udkig efter hus, som kunne tænke sig og give en ung fyr en chance, så jeg kunne finde ud af om det virkelig er noget jeg dur til? Synes i hvert fald det kunne være sjovt (: På forhånd tak for jeres tid og hjælp.. Mvh Uffe
|
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=27384
Kapitel 3 er særligt interessant ;)