Hej Amino, Jeg er i øjeblikket ved at stifte ApS og er i den forbindelse nødsaget til at omdanne min bank-konto til en erhvervsløsning, i stedet for en privat løsning. Det vil koste mig 300 kroner i kvartalet og er helt fint. Problemet opstår dog ved at jeg både skal have et holdingselskab og et driftsselskab. Herunder skal jeg udvide holdingselskabet med 2-3 andre driftselskaber i løbet af det kommende år. Jeg har fået afvide af min bankrådgiver, at jeg skal have en seperat netbanks-aftale for hvert driftsselskab under holdingselskabet. Det er både besværligt, men kommer i så fald også til at koste mig omkring de 1500 kroner i kvartalet, for 5 erhvervsløsninger med tilhørende netbank. Kan det virkelig passe, at det ikke kan samles under én enkelt netbank-konto, nu hvor det er driftselskaber, under et overordnet holdingselskab? |
Jeg har fået lavet en løsning, hvor jeg har ét login - og jeg kan så derfra administrere alle konti for mine selskaber.
Banken ville blot have en underskrevet fuldmagt, for at det kunne lade sig gøre :)
Prøv derfor at spørge dem om du ikke kan klare det på den måde.