Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. revisorhjælp til I/S virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er medejer af et booking- og managementbureau (I/S med 2 ejere). Vi vil gerne have ny revisor til at lave vores årsregnskab og momsindberetninger. Vi bruger e-conomics som økonomisystem, og bogfører og fakturerer osv. selv. Vi skal bruge en revisor til at tjekke om vi bogfører korrekt, til så til at lave årsregnskabet og fortælle os hvad vi skal indberette i vores personlige årsopgørelser og godkende regnskabet. Vi havde i 2009 ca. 350 bilag - og får sikkert lidt flere i 2010. Hvad skal vi regne med at det koster os at få den beskrevne ydelse (bare et estimat/boldgade). Nogle der vil byde ind på opgaven evt.? Vi kan evt. tilkøbe muligheden for at indscanne og vedhæfte bilag i e-conomics. Vores virksomhed har adresse i Århus, men hvis vi bruger vedhæftede bilag kan revisoren være alle steder i landet evt.

Lige pt. kan vi ikke helt finde rundt i om det er administrationsbureau, aut. revisor eller hvad det er vi skal have fat i (ingen af os har særlig økonomisk baggrund/erfaring). Måske en kombination af førnævnte - ved ikke.

Sig til hvis der skal yderligere oplysninger til for at give et estimat.

mvh
Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12

Hej Jonas

Du skal være velkommen til at ringe til mig på 20338955 eller mail info@erhvervs-consult.dk

Jeg kommer i hele landet, og har også fået en del kunder i Århus-området.

Hilsen

Tonny

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 08:45

Hej Jonas.

Hvis der kun er ca. 350 bilag på et helt år, så kan vi tilbyde dig at udføre arbejdet inkl. diverse rådgivning for kr. 500,- om måneden + moms. Ønsker i udført revision kan vi også tilbyde dette.

Tilbudet omfatter bogføring, diverse afstemninger, rådgivning og årsregnskab. Vi bor i 8520 Lystrup og kan derfor nemt besøge Jer hvis nødvendigt. Vi er E-conomic partnere. Du kan se mere om os på: http://Nr1-okonomikontoret.dk

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 10:03

Vi vil også meget gerne byde ind, hvis vi skulle give en pris på at bogfører dine 350 bilag ville vi kunne klare for 290kr. pr måned

4500kr. for regnskabet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:51

Hej Jonas

Jeg tillader mig hermed at kontakte dig idet jeg i egenskab af revisor narturligvis gerne vil assisterere jer med det de regnskabsmæssige problemstillinger under forudsætning af det stadig har jeres interesse.

Vi er et mindre statsautoriseret revisionsfirma som beskæftiger os med stort set alle problemstillinger inden for revision og regnskab herunder regnskabsmæssig assistance.

Du er velkommen til og ringe eller skrive såfremt det har jeres interesse.

På forhånd tak

Anders

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)