Hej mvh |
Hej Jonas
Du skal være velkommen til at ringe til mig på 20338955 eller mail info@erhvervs-consult.dk
Jeg kommer i hele landet, og har også fået en del kunder i Århus-området.
Hilsen
Tonny
Hej mvh |
Hej Jonas Du skal være velkommen til at ringe til mig på 20338955 eller mail info@erhvervs-consult.dk Jeg kommer i hele landet, og har også fået en del kunder i Århus-området. Hilsen Tonny |
Hej Jonas. Hvis der kun er ca. 350 bilag på et helt år, så kan vi tilbyde dig at udføre arbejdet inkl. diverse rådgivning for kr. 500,- om måneden + moms. Ønsker i udført revision kan vi også tilbyde dette. Tilbudet omfatter bogføring, diverse afstemninger, rådgivning og årsregnskab. Vi bor i 8520 Lystrup og kan derfor nemt besøge Jer hvis nødvendigt. Vi er E-conomic partnere. Du kan se mere om os på: http://Nr1-okonomikontoret.dk De bedste hilsner Anders Mikkelsen Nr1 |
Hej Jonas
Jeg tillader mig hermed at kontakte dig idet jeg i egenskab af revisor narturligvis gerne vil assisterere jer med det de regnskabsmæssige problemstillinger under forudsætning af det stadig har jeres interesse. Vi er et mindre statsautoriseret revisionsfirma som beskæftiger os med stort set alle problemstillinger inden for revision og regnskab herunder regnskabsmæssig assistance. Du er velkommen til og ringe eller skrive såfremt det har jeres interesse. På forhånd tak Anders |