Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Netværk - Så er vi ved at være klar. Vil du deltage?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Pirutech ApS Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tidspunkt passer perfekt.

Lars Hobolth, Pirucare  se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 06:34

Atak Advertising & Marketing ApS (AAM.dk):

Hvad siger I til onsdag d. 26. maj kl. 17.30?

Den er jeg med på. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 08:51

Hvor er det godt at se, at der er så meget interesse for et SEO Netværk. Jeg står nu med to valgmuligheder. Enten skal vi finde et større lokale eller også skal vi udvælge de personer, ud fra hvad de kan bidrage med. Jeg vil gerne have, at alle får noget ud af vores SEO Netværk. Da det primære emne vil være gæstebloggeri, var det så ikke en ide, at vi tog udgangspunkt i det?

I går sad jeg til møde med en god internet-kammerat. En person, jeg har lært at kende igennem min SEO blog og vi har altid svinget godt. Der var ikke rigtig nogen agenda for mødet, men vi endte med at indgå en super god aftale omkring gæsteblogging. Denne person er interesseret i at få links til sin egen side og elsker at skrive tekster. Han tilbød mig, at skrive artikler for mine kunder, men derimod får han lov til at tilføje sine egne indlæg på mine blogs også. Det må siges at være en win-win for begge parter.

Så jeg synes, at de 10-12 personer, der nu er plads til i mit mødelokale, skal have noget at tilbyde til netværket, samt et ønske her fra også. Hvis det er kravet for at kunne deltage til mødet, får vi alle noget ud af det.

Krav til SEO Netværks første møde
1. Er du god til at skrive artikler/indlæg og ønsker at gøre brug af dine evner som betalingsmiddel mod at du får dine egne indlæg på diverse blogs med links til dit site?

Du skal skrive to artikler. I den første artikel skriver du om et emne, din SEO partner gerne vil have du skal skrive om. I den anden artikel skriver du om et emne, du selv bestemmer, som SEO partneren forpligter sig til at tilføje på et af sine blogs.

2. Har du flere blogs, men ikke tiden til at skrive artiklerne? På disse blogs kan og vil du tilføje SEO partnerens egne artikler.

Hvad synes I?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 09:36

Super god idé ;)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Pumacode Skrevet kl. 10:43

Fed idè, jeg vil gerne med. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:49

Hej Atak.

Nu er det ikke mig der skriver artiklerne på mine websites, men jeg kan nu godt honorere kravene jvf. Pkt 1 alligevel, ved at få produceret en artikel mod at få postet en af min egne artikler på en andens blog/website.

Jeg har ikke selv nogen blog.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:59

Casper > Det er jo lige så godt :) Selvom du ikke selv skriver artiklerne, så lever du jo stadig 100% op til "aftalen" mellem parterne.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:09

Jeg ville bare være sikker på at jeg forstod det rigtig :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:04

Kan jeg så ikke stå og sælge sodavand :) ? 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:26

Så er der fastlagt dato og dagsorden for SEO Netværk. Tilmelding er nu mulig.

For tilmelding bedes du sende en mail til undertegnede. Skriv kort om hvad du har at tilbyde til dette arrangement. Opfylder du kravene, får du en bekræftelse med kontonummer, hvor der skal overføres et gebyr på kr. 100,-. Pengene refunderes ved fremmøde.

Opdateret med ny mail.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)