Tidspunkt passer perfekt. |
Hvad siger I til onsdag d. 26. maj kl. 17.30?
Den er jeg med på.
Tidspunkt passer perfekt. |
Lars Hobolth, Pirucare se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin
Den er jeg med på.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hvor er det godt at se, at der er så meget interesse for et SEO Netværk. Jeg står nu med to valgmuligheder. Enten skal vi finde et større lokale eller også skal vi udvælge de personer, ud fra hvad de kan bidrage med. Jeg vil gerne have, at alle får noget ud af vores SEO Netværk. Da det primære emne vil være gæstebloggeri, var det så ikke en ide, at vi tog udgangspunkt i det? |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Super god idé ;) |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Fed idè, jeg vil gerne med. |
Hej Atak. Nu er det ikke mig der skriver artiklerne på mine websites, men jeg kan nu godt honorere kravene jvf. Pkt 1 alligevel, ved at få produceret en artikel mod at få postet en af min egne artikler på en andens blog/website. Jeg har ikke selv nogen blog. Med venlig hilsen |
Casper > Det er jo lige så godt :) Selvom du ikke selv skriver artiklerne, så lever du jo stadig 100% op til "aftalen" mellem parterne. |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Jeg ville bare være sikker på at jeg forstod det rigtig :-). Med venlig hilsen |
Kan jeg så ikke stå og sælge sodavand :) ? |
Så er der fastlagt dato og dagsorden for SEO Netværk. Tilmelding er nu mulig. |