Lyder interessant. |
Lyder super fedt :) Jeg tror også godt jeg kan komme hvis det er onsdag eller torsdag.
Bor selv i Charlottenlund, så intet problem for mig (:
Lyder interessant. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Lyder super fedt :) Jeg tror også godt jeg kan komme hvis det er onsdag eller torsdag. Bor selv i Charlottenlund, så intet problem for mig (:
|
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Der er vist mest stemning for onsdag eller torsdag, så det gør vi bare. I løbet af weekenden finder jeg lige en dato, så laver vi en tilmeldingsprocedure. Hvis der er flere der er interesseret, så skriv gerne enten her eller på SEO tips. |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Hej med jer, |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Hej Wiliam, Jeg deltager gerne! Med venlig hilsen |
Jeg deltager også gerne.... |
Jeg er også med! |
Jeg vil også gerne deltage, hvis min alder ikke hindring i at jeg kan deltage :) Christopher |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Jeg ved ikke hvordan og hvorledes du lige vil arrangere det, det ser ud til at der er en stor opbakning - men smid en mail / sms til info@ioosinternet.dk / 29881486 når det er besluttet endeligt :-). Med venlig hilsen |