øøøh jeg har lige fået et ordentlig læs mails fra gamle tråde, jeg klikker så ind for at se de "nye" indlæg, men når jeg går ind i dem er der ingenting der er nyt..
Da jeg så vender retur til min mail har jeg fået fra de første 10 tråde og nu tjekket 2 og nej ingen nye indlæg
Hvad sker der lige ? Nej jeg har ikke drukket eller taget stoffer !
Ro på :-) Jeg har splittet kategorien Marketing og salg op i to forskellige for at give bedre overblik. På det system vi kører på, er det en feature man ikke kan slå fra, at dem der har deltaget i de diskussioner der bliver flyttet får en mail. Det er irriterende og det beklager jeg.
Ro på :-) Jeg har splittet kategorien Marketing og salg op i to forskellige for at give bedre overblik. På det system vi kører på, er det en feature man ikke kan slå fra, at dem der har deltaget i de diskussioner der bliver flyttet får en mail. Det er irriterende og det beklager jeg.
Dbh Martin
Tak for din update
Så frygter jeg ikke længere ikke at møde 553 postbude ude ved postkassen i morgen tidlig.
Jeg nåede desværre at forstyrre supporten, men hvis hun sidder i nærheden af dig kan hun bare se bort fra min mail, nu hvor der er kommet svar ud i verden her