Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agentur - Hvad vinder jeg ved at sælge?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Med et produkt der har interesse fra brugere i Monaco, Frankrig, Italien, Tyskland, Sverige og Danmark (markedsført via Facebook annoncer og facebook-side)

Overvejer jeg at etablerer et samarbejde med interesserede agenter (agentur) i de pågældende lande.

Hvad vinder jeg ved at gøre dette, i forhold til at ansætte mine egne sælgere og hvordan griber jeg hele agenturspørgsmålet an?

Som det er nu, skræmmer tanken om  at skulle drive en forretning med sælgere og varerlagere og producenter på tværs af flere forskellige landegrænser mig. Vil jeg undgå dette ved at samarbejde med agenter og lade disse have agenturet?

Hvordan forhandles pris, løbetid osv normalt? 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:40

Hej xoxo

Som med så mange andre ting, afhænger detaljerne bl.a. af hvilken branche og hvilket produkt vi taler om. Så medmindre du er villig til at smide alle detaljerne op i et offentligt debatforum, får du nok lidt svært ved at få dine svar.

Men kender du ikke nogen i din branche, du kan spørge til råds?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:01

Jeg er helt med på at det afhænger af branche og produkter. Der er her tale om skincare produkter fri for parabener og med certifikat på at det ikke er testet på dyr.

Jeg kender kun behandlere og folk, der på anden måde har haft med sådanne produkter at gøre og derfor ikke nogen jeg kan spørge tl råds omkring denne del af kæden. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)