Jeg står og skal til en IT-Eksamen snart, hvor jeg har valgt emnet "Søgemaskineoptimering for begyndere".
I den anledning kunne jeg godt bruge lidt feedback på min opgave når den er færdig, det drejer sig kun om små 15-20 sider, hvor jeg kommer lidt ind på det mest relevante indenfor SEO.
Når jeg skriver feedback, så tænker jeg på fejl i opgaven, altså noget der ikke passer eller er forkert formuleret.
Jeg skrev førhen en "HTML for begyndere" tutorial, men i og med at min lære har smidt min opgave væk, så skal jeg starte forfra, og har i den andledning valgt "Søgemaskineoptimering for begyndere".
Har taget et lille screenshot af min indholdsfortegnelse, er der eventuelt noget relevant jeg har glemt, så er i meget velkommen til at skrive det her. I skal ikke tage jer af sidenumrene, de passer ikke endnu :-)
Hehe, mit er bare HHX ;) Skal aflevere eksamensopgave, hvor man skal fortælle om det IT som skal indgå i virksomheden, også har jeg valgt at fortælle lidt om søgemaskineoptimering :).
Hehe, mit er bare HHX ;) Skal aflevere eksamensopgave, hvor man skal fortælle om det IT som skal indgå i virksomheden, også har jeg valgt at fortælle lidt om søgemaskineoptimering :).
Jeg har netop afsluttet min IT eksamen, hvor det selvvalgte emne var Affiliate Marketing og SEO. Skal du forsvare din rapport, eller lave en yderligere fremlæggelse af den?
Jeg har netop afsluttet min IT eksamen, hvor det selvvalgte emne var Affiliate Marketing og SEO. Skal du forsvare din rapport, eller lave en yderligere fremlæggelse af den?