Jeg har lige startet en ny hjemmeside for køreskoler, men hvordan gør jeg kørelærerene opmærksomme på siden? Jeg har allerede sendt 60 breve rundt til køreskolerne i århus, og derefter vil jeg følge op på brevet med en opringning. Er der nogle kørelærere som kan være behjælpelig ? Hvor kan i evt. bedst træffes?
Her er mit brev: Nu har din køreskole muligheden for at profilere sig helt gratis på Danmarks nyeste kørekortportal. Tusinde af unge mennesker tager hvert år kørekort, og de vil utvivlsomt bruge internettet til at søge informationer om lovkrav, undervisning, priser m.v. Vi vil på Kørekortportalen.dk gøre alt for, at de unge mennesker skal lægge turen forbi vores side, for at give dem det bedst mulige udgangspunkt, før de træffer deres valg af køreskole. På Kørekortportalen.dk har du nu mulighed for at nå ud til kommende elever og fortælle dem om, hvordan din køreskole differentierer sig fra andre. Du får gratis tildelt en annonce, som vist herunder, hvor du har mulighed for at lave en kort beskrivelse af køreskolen. På annoncen kan man også se holdstart, bil, undervisning, pris mm.
Eksempel på annoncevisning Hvis du skal have hjælp til tilmelding af din køreskole, er du meget velkommen til at kontakte os, ellers håber vi snart at se din køreskole på www.Kørekortportalen.dk
Med venlig hilsen Holmstruphøjvej 23 8210 Århus Tlf: 52 52 52 53 |
Hej Mark
Nu er vi jo blevet venner her på Amino. Og jeg skal nok kontakte dig senere angående det her projekt.
Men hvorfor ringer du ikke bare til køreskolerne ? Så svært kan del vel heller ikke være ? ;-)