der er stor konkurrence på ordet "gratis poker" så kan godt forstå du
giver op da der ikke hurtigt vil komme mange besøgende :-)
Stor konkurrence? -Jeg ved ikke helt hvor du kan se den store konkurrence, der er bl.a. ingen af siderne på 1. side på Google, som har de 2 relevante søgeord i deres url.
Desuden, kunne du ik tage den i PM omkring Maelstrom's pokersite? - Jeg ser ingen grund til du skal ødelægge min tråd.
Der er mange her på Amino som har givet op før de over hoved er
kommet i gang, det kan flere i denne tråd sikkert give mig ret i ?
Han har ikke lyst til at have det Domæne og prøver at sælge det, så
skal han vel ikke kommer med en forklaring på hvorfor han ikke vil have
det mere ? om der så er støv på eller om det stadigt er varmt kan da
være lige meget ?
Hvis nu ikke at han har lyst til at bare have sit domæne og hotel til
at stå, bare for at tjene sig selv hjem, så lad ham om det, og lad
denne tråd køre vider som den aktion som han startet.
Der er mange her på Amino som har givet op før de over hoved er kommet i gang, det kan flere i denne tråd sikkert give mig ret i ?
Han har ikke lyst til at have det Domæne og prøver at sælge det, så skal han vel ikke kommer med en forklaring på hvorfor han ikke vil have det mere ? om der så er støv på eller om det stadigt er varmt kan da være lige meget ?
Hvis nu ikke at han har lyst til at bare have sit domæne og hotel til at stå, bare for at tjene sig selv hjem, så lad ham om det, og lad denne tråd køre vider som den aktion som han startet.
har du overvejet at de tråde der er kommet efterfølgende kan være en del af en forhandlingsteknik!!
der er stor konkurrence på ordet "gratis poker" så kan godt forstå du
giver op da der ikke hurtigt vil komme mange besøgende :-)
Stor konkurrence? -Jeg ved ikke helt hvor du kan se den store konkurrence, der er bl.a. ingen af siderne på 1. side på Google, som har de 2 relevante søgeord i deres url.
Desuden, kunne du ik tage den i PM omkring Maelstrom's pokersite? - Jeg ser ingen grund til du skal ødelægge min tråd.
jo det kan jeg da, det er ikke fair over for din tråd, sorry :-)
bare fordi de ikke har ordet i deres url er det ikke ensbetydende med at der ikke er noget konkurrence, prøv lige at kigge på ordene i de rigtige værktøjer og det vil stå meget klart for dig hvad du er oppe imod, her er et link til en god måde at se om der er konkurrence på ens keyword:
Nej det har jeg ikke overvejet, for det her er jo en aktion og ikke noget som er sat i den blå avis, en aktion der byder man hvis man vil købe, en aktion der forhandler man ikke, du bestemmer jo selv hvor meget du vil byde.
Hvor tit har du da prøvet at forhandle på Larutiz.com det er ikke næmt vel ?.
Så må man jo sætte sine ting til salg på Lauritz eller andre deciderede autkionsites, hvis man ikke vil forhandle.
Det her er jo et debatforum, med tilhørende mulighed for at ....ja...debattere. Så kan det vel ikke komme bag på nogen, at folk spørger ind til produktet.
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Nej det har jeg ikke overvejet, for det her er jo en aktion og ikke noget som er sat i den blå avis, en aktion der byder man hvis man vil købe, en aktion der forhandler man ikke, du bestemmer jo selv hvor meget du vil byde.
haha tror du virkelig alt er sort og hvidt, ikke meget købmand i dig :-) du bliver vel klogere en dag :-)
men desuden er folk virkelig i tvivl hvad han vil have for det da auktionen er startet forkert op, derfor også de ovenstående indlæg, man har ikke en startpris på en 1kr og samtidig en mindstepris på 500kr ellers er det jo ikke en auktion.. man kan have en her og nu pris som ebay bruger samtidig med at en auktion kører, så jo man kan forhandle på en auktion da man også kan sende bud som sælger kan overveje hvis mindstepris ikke er opnået...ps jeg er interesseret i at købe, men det er du ikke! så hvorfor skriver du egentlig? er du så ikke lige præcis som alle de andre indlæg på et åbent forum, så er du heller ikke mere hellig end os andre :-)
Hvis man har spørgsmål eller vil byde, kan man skrive i tråden. Alt det andet giver bare er bare spam i mine øjne, og det kan man så passende oprette en spamtråd til :-)