Kontakt mig endelig, hvis kan få mig til at blive nummer 1 på google. Hvis dette kan lade sig gøre, så har jeg nok en hel del andre projekter i baglommen - klar - parat - til start!!
Jeg hører fra dig ASAP
Martin Mortensen
www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!
Jeg har fundet ud af hvem der står bag tilbudet ...
Ham der skriver er i virkeligheden Lasse Schou. Firmaet er oprettet af Klaus Riskjaer, som økonomichhef har de ansat Stein Bagger og som bestyrelsesformand har de været så heldige at få Brixtofte ind. Super fedt setup, med et virkelig godt tilbud :)
Ham der skriver er i virkeligheden Lasse Schou. Firmaet er oprettet af Klaus Riskjaer, som økonomichhef har de ansat Stein Bagger og som bestyrelsesformand har de været så heldige at få Brixtofte ind. Super fedt setup, med et virkelig godt tilbud :)
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Det kunne være dejligt hvis de gad kontakte mig ang.
Thomas De Oliveira:
SEO-Expert:
Derefter optimere vi site sådan det bliver nr 1 på Google
Spændende, spændende.. Jeg vil gerne være nr. 1 på Google med søgeordet ''Barack Obama'' da min fremtidige webshop skal sælge, Obama krus, trøjer og sko, også er jeg selvfølgelig indforstået med at i skal have 50% af shoppen, det er helt fair.
Jeg vil da gerne have lavet en smule seo på min side. Siden hedder Bubbleshooter.hk og skal ligge nr 1 på søgningen "Bubble Shooter" i Google.com, derudover skal den også ligge nummer 1 på søgningen "Games". Det er super jeg endelig har fundet en seo expert der kan klare det. Med en placering som nummer 1 på søgningen "Games" vil vi få noget der ligner en 4-5 millioner besøg om dagen. Er det noget du kan klare???
Du får selvfølgelig din anpart af siden så snart vi ligger nr. 1 på de 2 søgeord - skal vi sige 20%?
Vi ødelægger ikke noget for andre. Vi hjælper vores med mennesker mod tyve og løgne da det kan være mennesker som ikke kan forstå at der findes mennesker det vil gøre alt for at tage røven på en.
Dette her indlæg ville jeg hvis jeg var amino mand slette med det samme inden der er nogen der falder for dette.
Vi melder Div. firmaer som vil sælge reklame til vores forbrugerombudsmand og med god virkning.
Amino jeg anmelder dette som svindel. Gør noget. Eller skal vi den vej af Forbrugerombudsmanden
Jeg tror blot det er en joke, som ikke skal tages seriøst.