Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv Nr. 1 på Google på alle dine søge ord.

Side 5 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO-Expert:

Det er da vildt at folk skal komme med så mange sure opstød. Hvis folk ikke vil benytte sig af det vi tilbyde kan de jo bare læse vidre et andet sted. Igen grundt til at ødelægge det for andre.

OK - drop anonymiteten, og du vil opleve noget helt andet her. Folk kan stadig huske den gode Senna, der tog røven på en masse herinde. Kan du noget, så stå ved det. Desværre tillader Amino anonyme brugere - så det kan du også vælge at være. Men det valg har konsekvenser - som alle andre valg her i verden. Tøsefornærmethed over konsekvenser af egne valg er ikke til at holde ud. Måske er det derfor, du får den medfart?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:59 | Låst

Thomas Rosenstand:

OK - drop anonymiteten, og du vil opleve noget helt andet her. Folk kan stadig huske den gode Senna, der tog røven på en masse herinde. Kan du noget, så stå ved det. Desværre tillader Amino anonyme brugere - så det kan du også vælge at være. Men det valg har konsekvenser - som alle andre valg her i verden. Tøsefornærmethed over konsekvenser af egne valg er ikke til at holde ud. Måske er det derfor, du får den medfart?

Ja hvorfor er det egentlig tilladt at være anonym.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:03 | Låst

Vi ødelægger ikke noget for andre. Vi hjælper vores med mennesker mod tyve og løgne da det kan være mennesker som ikke kan forstå at der findes mennesker det vil gøre alt for at tage røven på en. 

Dette her indlæg ville jeg hvis jeg var amino mand slette med det samme inden der er nogen der falder for dette. 

Vi melder Div. firmaer som vil sælge reklame til vores forbrugerombudsmand og med god virkning. 

Amino jeg anmelder dette som svindel. Gør noget. Eller skal vi den vej af Forbrugerombudsmanden

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:04 | Låst

SEO-Expert:
Det er da vildt at folk skal komme med så mange sure opstød. Hvis folk ikke vil benytte sig af det vi tilbyde kan de jo bare læse vidre et andet sted. Igen grundt til at ødelægge det for andre.

Du har faktisk ret, det virkede bare lidt komisk. Men ved nærmere eftertanke, har du jo fuldstændig ret. Især i den del med at det er bedre at eje 50 % af noget der sælger, end 100 % af noget der ikke gør.

Jeg har ikke nogen webshop, men har længe tænkt mig at starte én. Så er det her tilbud jo fantastisk.

Jeg kan forstå at hvis vi går sammen om det, ejer vi hver 50 %, og I bygger så sitet op fra grunden, og bliver ved indtil vi sammen er nr. 1?

Eftersom vi begge ejer 50 %, går jeg ud fra vi også deler de øvrige udgifter til indkøb af vareparti m.m. og jeg bare skal stå for den daglige drift, så sørger du for kunder i butikken.

Det synes jeg som nævnt er et ret vildt tilbud, som jeg ikke kan afslå. Kontakt mig evt. pr. mail, så vi kan tage en snak om hvilke produkter vi skal sælge.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 17:04 | Låst

Nu er det ikke for at tage parti på nogen parter.

Men er tonen i denne tråd ikke et udtryk for at mange herinde bliver udfordret / truet på deres jagtmark efter kunder?

Er næsten 100 på at indlægget er en joke, men det har da sat en pointe :)

Ha' en god dag

-Anders Rasmussen

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 17:06 | Låst

Hvem er de store kunder du har, SEO-expert?

Ud over en masse salgsgas, hvad har du at byde på, hvor der er substans?

Blot et venlig hint, så kommer til at fremstå klart mere professionel.

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 45
Fra  Skrevet kl. 17:06 | Låst

Thomas Reberholt:

Dette her indlæg ville jeg hvis jeg var amino mand slette med det samme inden der er nogen der falder for dette. 

Så længe trådstarteren er fuldstændigt anonym, kan den vel ikke skade nogen?

Jeg vil faktisk gå så langt at sige, at fremtidige anonyme trådstartere er advaret.

Desuden har denne tråd reddet min dag Big Smile Det er simpelthen for morsomt

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:09 | Låst

Jimi Hove:

Bare det at der bliver snakket til ham, er en joke. Lad os grine ham ud..

hahahahahahahaha... Big Smile

Skype-Giggle

Jeg har lige tjekket kalenderen, og det er ik engang 1. April i dag... ;D

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:09 | Låst

Anders Rasmussen:

Nu er det ikke for at tage parti på nogen parter.

Men er tonen i denne tråd ikke et udtryk for at mange herinde bliver udfordret / truet på deres jagtmark efter kunder?

Er næsten 100 på at indlægget er en joke, men det har da sat en pointe :)

Ha' en god dag

-Anders Rasmussen

ahh, det tror jeg nu ikke. Han truer i hvertfald ikke mig med det tilbud. Så det er ren og skær for at hjælpe andre.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:13 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Preben ????

Side 5 ud af 7 (66 indlæg)