Hæ :) |
Jeg skulle jo bara have brugt SEO-Expert, så kunne jeg ha sparret mange penge men hvad nu hvis mine konkurrenter også brugte ham, hvem ville så ligge nå. 1
Hæ :) |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Jeg skulle jo bara have brugt SEO-Expert, så kunne jeg ha sparret mange penge |
Seriøse mennesker er ikke anonyme. End of story.
|
For at tage vores SEO-expert lidt i forsvar, vil jeg faktisk påstå et det er dig der forgiver at være naiv: Hvis du trykker på "søg" i Google, vil som nr. 1. finde lidt oplsyninger om SEO-expert. Ja faktisk er det næsten ligegyldigt hvad du skriver, så er det der er nr. 1 noget der refererer til SEO-expert. Et eksempel: http://bit.ly/9LsSQb
|
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Nu kunne man næsten fristes til at tro at denne tråd var en spøg (det er lidt for fantastisk sjovt ellers), men skulle det rent faktisk ikke være tilfældet og du er helt seriøs omkring dit indlæg SEO-"ekspert", så får du lige dette med på vejen: Først og fremmest har de kommentarer du får, ikke en pind med jantelov at gøre. Det er tydeligt at høre at du ikke aner hvad Amino er og står for. Grunden til at du får alle de spøgefulde og negative kommentarer (og rating), er: 1: Indlæg hvor folk ikke vil oplyse hverken firmanavn, hjemmeside, osv., bliver som oftest betragtet som useriøse. 2: Amino har rent faktisk en (skøn) overflod af meget kompetente SEO eksperter. Den generelle holdning herinde er da også, at intet seriøst firma der beskæftiger sig med SEO, vil give nogen som helst garantier for at man kan blive nr. 1 på noget søgeord. 3: Hvis de endelig lover dette, så er chancerne for at de vil bruge "ufine" metoder til at garantere denne 1. plads nok forholdsvis høj (som du selv skriver, så gør i alt hvad der er nødvendigt) og det kan skade kunden i sidste ende. Et seriøst firma vil først og fremmest varetage kundens bedste interesse og det er ikke at risikere at blive udelukket helt fra Google. 4: Din attitude gavner heller ikke din sag. Du "vil ikke svare på nogen spørgsmål om SEO. for det er det i lever af og gider ikke give nogen guldkorn væk". Tillad mig at gentage at du tydeligvis ikke har den fjerneste idé om hvad Amino er, eller hvordan tingene fungerer herinde. Folk med den mentalitet kommer sjældent ret langt frem i verden ;) De bedste hilsner Amaris
|
Det er da vildt at folk skal komme med så mange sure opstød. Hvis folk ikke vil benytte sig af det vi tilbyde kan de jo bare læse vidre et andet sted. Igen grundt til at ødelægge det for andre. |
Hvis jeg var så fantastisk god til at optimer websites til søgemaskinerne, ville jeg nok åbne en webshop der var lå nummer 1 på google ligegyldigt hvad en kunde søgte på. Så skulle man nok sælge en hel del... |
Spændende, spændende.. Jeg vil gerne være nr. 1 på Google med søgeordet ''Barack Obama'' da min fremtidige webshop skal sælge, Obama krus, trøjer og sko, også er jeg selvfølgelig indforstået med at i skal have 50% af shoppen, det er helt fair. Glæder mig til at høre fra dig!
Mvh. Thomas De Oliveira |
Det har han svaret på , han arbejder kun med et firma i hver branche. Alle de andre spørgsmål, har han ikke svaret på. Han kan jo starte med nogle referencer. Men okay man må give ham, at i teorien har han jo ret. Alt kan lade sig gøre, hvis man sætter nok tid og penge af til det. Det bliver nok svært at slå Microsoft, Coca Cola osv af fra på førstepladsen. Men hvis man tror på det, inde i hjerternes hjerte , kan alt lade sig gøre Nå nok tidspilde her |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Meget korrekt sagt ;) ![]() |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig