EDIT: Nu har nummer 1 på søgeordet "E-mail" fået en mail herfra... Og sjovt nok var det Google selv, så mon ik de hurtigt kan fixe en 1.plads ;D
Jo det er jeg sikker på de kan gøre meget bedre. Så hvis Google ønsker at beholde den 1. plads, må de hellere overdrage halvdelen af firmaet. Husk på: Det er bedre at eje 50 % af noget, end 100 % af ingenting Og folk der ikke tror på det, har ikke forstand på SEO! :o)
Lige pt. står firmaet for alt seo for 5 store danske net sider. Alle disse sits ham mange første pladser på Google og der komme hele tiden flere til.
Måde det fungere på er alt vi overtager en del af dit net firma. Derfra af står vi for alt seo på sitet og hjælpe også gerne med andre ting. Derefter optimere vi site sådan det bliver nr 1 på Google. Vi gør det der skal til. Så hvis helle sitet skal programmeres om gør vi det.
Hvis der er nogle der er interesse i af blive partnere med os og få super mange nye kunder ind i deres butik. Så er i velkomme til at sende mig en mail. Husk i mailen skal du sende din url på dit site med.
Husk på det er bedre at eje 50% af en shop der har 50 salgpr dag en eje 100% af en shop der intet sælger eller meget lidt.
Ps. Jeg svare ikke på SEO spørgsmål. Det er det vi lever at, så klart vi ikke giver guldkorn ud gratis.
Man kan ikke rigtig love at nogen bliver nr 1 på Google. Medmindre det er på ord som der alligevel ikke er noget rigtig konkurrence på. I lyder nu ikke som SEO eksperter efter min mening.
Man kan ikke rigtig love at nogen bliver nr 1 på Google. Medmindre det er på ord som der alligevel ikke er noget rigtig konkurrence på. I lyder nu ikke som SEO eksperter efter min mening.
Nu er jeg ikke SEO ekspert på nogen måde, men jeg er da i gang med et par bøger :o)
Men hvis man nu eks. er ordblind SEO ekspert, er sandsynligheden for mange 1. pladser vel egentlig indenfor rækkevidde?
Årets comedy her. Klovnen har ikke engang overvejet at han blev stillet de her spørgsmål, og hvad han så skulle svare. Tilbage og snyde små firmaer med familier der skal brødfødes med dig. Du er lige trådt ind i løvens gab min ven
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Typisk dansk jante lov der er herind. Du skal ikke tro du kan nået vi andre ikke kan.
Vildt nok. Troede egentligt folk vare mere seriøse herinde.
Det har egentlig ikke rigtig noget med janteloven at gøre. Det er mere det at du lover noget du egentlig ikke kan holde. i min bog er det at lyve. Vi er meget seriøse, og det er også derfor der bliver slået hårdt ned på folk som lover det du lover. Så der ikke er nogen som hopper på den. For det kan kun lade sig gøre til en hvis grad det du lover. Kommer der to inden for samme branche som gerne vil være nr 1 på samme søgeord, vil du jo ikke kunne holde hvad du lover. det er meget enkelt og logisk.
Må også erkende at jeg synes det er meget og love. Jeg har ca. søgeord og sætninger jeg gerne vil ligge nr. 1 på, og jeg ligger endda ret godt i forvejen.
Bryder mig i den henseende ikke om det med medejerskab, for hvem skriver jeg så kontrakt med? Og hvad hvis garantien ikke holder, så vil jeg kompenseres for jeg har ikke fået det jeg er blevet stillet i udsigt. Skal jeg have kompensation af min medejer? Og hvis jeg bliver bannet fra Google pga. af jeres arbejde, hvem skal jeg så have erstatnig fra hvis vi er begge er ejere af firmaet?
Men kan du garantere at jeg ligger nr. 1 på google på alle de søgeord jeg gerne vil inden for et år, så kan du få rigtigt mange penge af mig. Men jeg vil have en skriftlig garanti, og kompensation hvis opgaven ikke løses...