Jeg ved pt. ikke, hvordan dette skal opfattes, ej heller om det er bedre end dårligere end LR Cosmetics, men jeg håber da, at det er væsentligt bedre, da LR jo var et elendigt projekt.
LR har da været en KÆMPE succes. Ved du egentlig noget om NM?
Sikke et spørgsmål, men du er vel MLM.
Der er jo nok en grund til, at mange LR folk er faldet af eller gledet over i eks. ACN eller noget helt tredie.
Tonny
Først og fremmest så må jeg straks melde mig på banen med den store sav - ikke for at save i NWA - for deres intentioner og forretningsideer er for så vidt interessante - omend jeg så har en fuldstændig klar opfattelse af hvordan et Network Marketing selskab bør være skruet sammen - og lige i tilfældet med de mange produktkategorier, så tror jeg man vil gabe over for meget...
Vil lige starte med at sige Undskyld for den lange ventetid.
At gabe over for meget går jeg ud fra du bygger på deres store sortiment. Det som er vigtigt at forstå er at man vælger en linie. Hvis du nu tænder på smykker er det der du skal ligge dit pres. Men den forhandler som du evt. finder tænder måske på Jeans, så er det der han skal være. Gav det mening?
Men saven ryger direkte i den som har startet dette indlæg - det er typisk adfærd - og fuldstændig misforstået tro på at man kan rekruttere gennem det debatforum som Amino - og endnu mere hul i hovedet at gøre NWA´s indtog i Danmark så offentlig - netop her - hvor alle risici for at blive sablet og savet ligger lige for. NWA har INTET på plads endnu. INTET. Det eneste der flyder rundt i æteren lige nu er formodninger - baseret på information om planen på langt sigt - der tales enten om BEDRE produkter end dem etablerede Network Marketing selskaber tilbyder - eller BILLIGERE produkter... allerede her hopper kæden af - for så begynder man at spille bold op at brands som allerede har fat i markedet - og det er det rene selvmord.
Lasse jeg har stor succes med Amino. Netop fordi der er mange NM folk herinde. Det er dem jeg vil snakke med og alle som kommer med negative udtalelser får bare "smilet
" og så går jeg videre med min dag. Jeg har modtaget rigtig mange beskeder privat. Både på selskabet før NWA og på NWA. Så din udtalelse med at amino ikke er åben for det er forkert.
Da jeg skrev indlægget har jeg kun skrevet de ting som var på plads. Hvis det var formodninger har jeg ikke lagt skjul på dette. Men jo de havde netværket på plads da jeg skrev indlægget. Kan godt være du ikke vidste det, men jeg har tegnet folk op siden 29 april.
Gør nu alt det I vil med NWA på den måde det skal gøres: Old school Network Marketing = person til person, og undgå for alt i verden at spille smart på Amino, Facebook eller på anden vis bruge nettet som redskab - for det holder ikke - især ikke med et selskab som slet ikke er klar!
Øøøhh Hvilken tidsalder lever du i. Ja det er rigtigt at man skal bruge Oldschool Marketing, Men vores Online Konferencer og præsentationer er et MEGA hit. Hvorfor ikke bruge de værktøjer man kan når de er opfundet?? Hvis du mener man spiller smart ved at oplyse NM folk her på amino om en ny mulighed, ja så spiller jeg smart. Men jeg mener jeg har holdt en proper og professionel indstilling hele indlægget igennem.
Folk flytter forretninger af flere årsager - det kan være manglende stamina eller at ens potentiale ikke kan udnyttes i det givne selskab - man kan ihvertfald ikke med god grund sige man flytter fra LR fordi de ikke har styr på tingene. Men en altovervejende årsag er osse kultur - om man føler sig hjemme.
Enig der kan være mange årsager.
Synes både dit indlæg er godt og skidt. Din utrolige negative tone igennem hele indlægget gjorde det hårdt at læse. Men da du skrev det herinde ville jeg da lige igennem det.