Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design vudering af wupzi.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminor

Jeg har forsøgt mig lidt frem med hensyn til grafisk design, jeg vil gerne have designernes vudering på hvor godt / skidt jeg er sluppet af sted med dette design.

linket er http://wupzi.dk

Det skal siges siden er meget sparsomt med hensyn til billedere da jeg ikke lige har haft tiden til at vælge fotos til siden, siden er en transport side, men designet må ikke minde om transport i det jeg vil forsøge at gøre besøgne nysgerig og derved læse mere.

Designet er bygget meget op til at det skal være utroligt SEO venligt, så her er mit svar, håber på god feedback, :) både positiv og negativ, og gerne med en begrundelse.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:36

Hej

Det kan godt være designet er SEO-venligt.... Men det er ikke særligt brugervenligt. Som læser bliver jeg ganske enkelt overvældet af alle de links, der er spredt udover siden.

Så det første jeg ville gøre, ville være at få samlet tingene....og så placere dem fornuftigt, så brugerne nemt kan finde dem.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:39

Hvad mener du med at placere dem fornuftigt? :) har haft tanken at ned dæmpe links lidt sådan der ikke er så stor farve forviering.... tror du dette kunne være en idé?

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:42
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:45

Jeg må give Fama ret i de mange link forvirre mig mere end de gavner, så jeg syntes ikke helt siden er særlig brugervenlig og jeg ville personligt selv forsvinde fra siden ganske hurtigt.

Jeg ville nok prøve at skære lidt ned på antallet af links på hver side, så det ikke er så overvældende for brugeren, og kun linke til de mest relavante sider.

Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:46

Det gør lidt ondt i øjnene. Måske fordi at der er store skrifttyper og små skrifttyper blandet sammen. Og den hvide kasse i den sorte ramme gør måske også lidt til dette. (Jeg er ikke grafisk-designer - jeg er tekniker)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:47

Paris Nakita Kejser:

Hvad mener du med at placere dem fornuftigt? :) har haft tanken at ned dæmpe links lidt sådan der ikke er så stor farve forviering.... tror du dette kunne være en idé?

Ja som udgangspunkt mener jeg bare at samle dem ville være fornuftigt.... Når jeg går ind på jeres side har jeg ingen idé om hvor jeg skal bevæge mig hen.... Istedet for en klar og præcis navigering bliver jeg mødt af 6000 links, spredt udover siden, der trækker mig i alle mulige forskellige retninger.... Jeg vil bare gerne have transporteret 4 kubikmeter perlegrus - hvor trykker jeg eller hvilket nummer skal jeg ringe til, for at få klaret det? :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:52

Jeg er ikke designer, men almindelig bruger, som vel i sidste ende er dem du skal have fat i.

Mit umiddelbare indtryk er at siden er meget rodet med alt for mange links. Prøv at lave en navigationsbar med alle de links.

Derudover vil jeg anbefale jer at gennemgå alle tekster en gang til, for der er godt nok mange stave- og formuleringsfejl. Det virker ikke professionelt og hvis I vil slå på at være pålidelige og troværdige skal dette i mine øjne rettes hurtigt. F.eks. jeres slogan "Når tid er penge og leverer til tiden" er jo ikke en sammenhængende sætning.

Just my 50 cents Geeked

Med venlig hilsen 

Michael Boenstedt

Yah! Gratis auktioner på nettet

www.yah.dk

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 12:59

Der er et link på forsiden som linker til forsiden lige neden under firma logo'et.  Jeg forstå ikke helt hvad den skal gøre godt for.

Der udover savner jeg en mulighed for at klikker til et oversigt over alle firmaets tilbud, i steden for at skulle læse teksten igennem for at finde den relevanter link, også der efter finde ud af at der er et oversigt, men kun hvis du allerede har funder det du skal bruge, eller hvis man lige ligger mærke til "transport" linket i øverste højre hjørne og regner ud at den bringer til en side med oversigt over alle transport mulighederne

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:03

Kenni Nielsen: Ang. links på siderene, så er det bevist der er så mange men, kan være jeg skal overveje en anden farve netop for at ungå at det ser så voldsomt ud, valget til så mange links er med hensyn til SEO.

enielsen: Stor og små skift typer, grunden til valget er at jeg vil skifte fokus på de områdere der er vigtig at læse, personligt får jeg ikke ondt i øjne af det men nu er jeg ikke den der "bestemmer" det i sidste ende, jeg har ikke altid ret selv om det kan være dejligt hvis jeg hade.

Fama: Med hensyn til hvordan man kommer i kontakt, er der nede i bunden på hver side "Kom os i møde" under denne robruik er der direkte link til eks. kontakt formularen, og ellers på forsiden er det muligt at trykke kontakt. selve navigationen er i toppen og i venstre side.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)