Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sender jeg billigst mine pakker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har brug for lidt hjælp med hvordan jeg billigst sender mine pakker. Vi har en webshop og sender dagligt ca. 10 pakker til private og ca. 2 til erhvervskunder. Til de private er det oftes som maxibrev B-post, her bruger vi Post dk.  Og til erhverskunderne bruger vi GLS.

Men jeg synes det er hunde dyrt. Vi bruger en formue på fragt. Post dk. vil kun give os en aftale på pakker men ikke på maxi breve (og så er det stadigvæk billigere at sende som maxibrev). Hvordan sender I andre og til hvilke priser??

Er der en billigere måde at sende til erhverskunder på? F.eks 10 stk. kasser til samme kunde. Med GLS løber det op.

Vh. Nina

Adoptionsverden.dk

Med venlig hilsen

Nina
pcoliv.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:19

Hej Nina

Ja - vores allesammen største fjende - fragten Smile

Nu ved jeg ikke hvad dine erhvervspakker vejer, men jeg bruger DSV til det der vejer fra 25 kilo, og opover. Her kan du pakke ned i flere kasser til samme modtager - det går fortsat på vægten.

F.eks har jeg tit 4 x 20 kilo til samme modtager, og det beregnes som sagt kun som en forsendelse på 80 kilo.

Det er en langt billigere løsning end PD.  ( og jeg tror ikke du finder det billigere end DVS ) , jeg har været de fleste igennem Smile

Privatpakker er der forskellige muligheder , men alle har undtagelser, tillæg til forskellige områder, afhentningsgebyr osv. osv. - så i realiteten synes jeg ikke der er alternativer.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:54

Hej Nina,

Hvad er det du skal have ud? Jeg er distributør af bøger i Kbh og omegn. Skriv til kim_andreas1@hotmail.com, hvis du er interesseret i et samarbejde. Du kan fx godt have vare liggende hos mig.

Mvh

Kim

www.makisport.dk - stort udvalg i udstyr til løb og åbenvandssvømning

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 20:43

Syntes også vi har tæsket igennem alle løsninger for konstant at finde billigste fragt. Vi sender ca. 50 procent med GLS, og resten fordelt som Maxi, Post DK Privat, UPS og Danske fragtmænd.

Kunne godt være man skulle overveje at kontakte DSV for at høre om de kan gøre noget af det billigere.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)