Hej Aminoer, |
Undskyld men hvorfor ringer du ikke bare til erhvevs og selskabsstyrelsen og beder dem om hjælp?
Mvh
Ravn
Hej Aminoer, |
Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner
Undskyld men hvorfor ringer du ikke bare til erhvevs og selskabsstyrelsen og beder dem om hjælp? Mvh Ravn |
Hvis virksomhedens kompetencer ikke rækker til at forstå et simpelt dokument på Dansk, eller i givet fald få det godkendt af en dansk advokat, så ville jeg nok overveje en anden samarbejdspartner. |
Man kan jo aldrig vide om nogen har haft med et lignede problem, og jeg prøvede faktisk at ringe til dem i går, men det jo ligesom TDC, når man skal ha fat i nogen som kan hjælpe en, men jeg ringer da igen i dag. |
Venligst
Man kan sige det er godkendt af en advokat, da det er en advokat der har stiftet det og hans navn fremgår af dokumentet, der er tale om misforståelser, Alpari er udmærket virksomhed i den verden. |
Venligst
Læs det jeg skrev igen, du misforstod det! |
Det var da godt nok det dummeste svar jeg længe har hørt. Kunne det tænkes at man bruger andre dokumenter i sverige! Jeg kan da godt forstå at de er lidt undrende når der er to forskellige underskrifter. Alle folk er forsigtige og mistroiske i disse økonomiske vanskelige tider. |
Det var da godt nok dem dummeste kommentar jeg længe har hørt. Min svar står stadig, og er pt. det bedste råd der er givet i denne tråd. Det har intet med forsigtighed at gøre, det handler om at virksomheden tilsyneladende ikke har interesse i den busines trådstarters kammerat kan levere. |
Jeg har faktisk kun rigtigt gode erfaringer med E&S når man først kommer til at tale med den rette person. En helt anden mulighed er at du får dokumentet ligaliseret enten hos idenrigministeriet eller den svenske embassade. En helt anden sted du med sikkerhed kan få hjælp er hos det svenske handelskammer i Danmark. De er til for at hjælpe danskevirksomheder som vil handle med svenske.
Handel med SverigeFrågor som rör import från Sverige till Danmark eller andra handelsrelaterade frågor bör ställas till Sveriges Handelskontor.
Handelssekreterare Mvh Ravn |
Tjahh det er jeg nu ikke så sikker på , men det vil man jo kun kunne finde ud af ved at få hjælp de rette steder og så se hvad Svenskerne siger. |