Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bevis for der kun er 1 ejer i et ApS?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg forsøger at hjælpe en ven, som forsøger at blive oprettet hos Alpari , han har sendt en ansøgning og alle de dokumenter der var nødvendige, problemet er at der har været forskellige ejere på det ApS han har, og historikken i bunden af det den "Fuldstændige rapport" man kan få hos Erhvervs og Selskabsstyrlesen forvirre vores sveske brødre så meget, at de ikke mener det fremgår klart, at der kun er en ejer af firmaet, et andet problem er at der står et andet navn under stifter, vi kan bare ikke få dem til at forstå at der kun er en ejer af firmaet, og der står også kun 1 navn under Direktion.

Det de har forlangt, er et eller andet fra myndighederne, hvor der står helt tydeligt og klart, at han er eneejer af dette firma, og nu er mit spørgsmål, kan man få det? - er der nogen som ved hvordan man løser det her?, det er helt umuligt at forklare dem hos Alpari hvordan det hænger sammen, har prøvet via tlf. flere gange og mails, men de fatter det ikke.

I det her tilfælde er det ikke muligt at bruge et andet selskab - han skal ind hos Alpari, vi ved bare ikke hvordan vi får dem overbevist.

Håber der sidder en som ved hvordan det kan gøres.

På forhånd tak.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12903
Skrevet kl. 09:12

Undskyld men hvorfor ringer du ikke bare til erhvevs og selskabsstyrelsen og beder dem om hjælp?

Mvh

Ravn

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:22

Hvis virksomhedens kompetencer ikke rækker til at forstå et simpelt dokument på Dansk, eller i givet fald få det godkendt af en dansk advokat, så ville jeg nok overveje en anden samarbejdspartner.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 09:26

Ravn:

Undskyld men hvorfor ringer du ikke bare til erhvevs og selskabsstyrelsen og beder dem om hjælp?

Mvh

Ravn

Man kan jo aldrig vide om nogen har haft med et lignede problem, og jeg prøvede faktisk at ringe til dem i går, men det jo ligesom TDC, når man skal ha fat i nogen som kan hjælpe en, men jeg ringer da igen i dag.

Venligst

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 09:29

Mikkel Mikjær Christensen:

Hvis virksomhedens kompetencer ikke rækker til at forstå et simpelt dokument på Dansk, eller i givet fald få det godkendt af en dansk advokat, så ville jeg nok overveje en anden samarbejdspartner.

Man kan sige det er godkendt af en advokat, da det er en advokat der har stiftet det og hans navn fremgår af dokumentet, der er tale om misforståelser, Alpari er udmærket virksomhed i den verden.
:-)

Venligst

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:30

Dennis Nielsen -:

Man kan sige det er godkendt af en advokat, da det er en advokat der har stiftet det og hans navn fremgår af dokumentet, der er tale om misforståelser, Alpari er udmærket virksomhed i den verden.

Læs det jeg skrev igen, du misforstod det!

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 09:31

Hvis virksomhedens kompetencer ikke rækker til at forstå et simpelt dokument på Dansk,

Det var da godt nok det dummeste svar jeg længe har hørt.  Kunne det tænkes at man bruger andre dokumenter i sverige!  Jeg kan da godt forstå at de er lidt undrende når der er to forskellige underskrifter.

Alle folk er forsigtige og mistroiske i disse økonomiske vanskelige tider.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Det var da godt nok det dummeste svar jeg længe har hørt.  Kunne det tænkes at man bruger andre dokumenter i sverige!  Jeg kan da godt forstå at de er lidt undrende når der er to forskellige underskrifter.

Det var da godt nok dem dummeste kommentar jeg længe har hørt.

Min svar står stadig, og er pt. det bedste råd der er givet i denne tråd. Det har intet med forsigtighed at gøre, det handler om at virksomheden tilsyneladende ikke har interesse i den busines trådstarters kammerat kan levere.

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 09:41

Dennis Nielsen -:

Man kan jo aldrig vide om nogen har haft med et lignede problem, og jeg prøvede faktisk at ringe til dem i går, men det jo ligesom TDC, når man skal ha fat i nogen som kan hjælpe en, men jeg ringer da igen i dag.

Jeg har faktisk kun rigtigt gode erfaringer med E&S når man først kommer til at tale med den rette person.

En helt anden mulighed er at du får dokumentet ligaliseret enten hos idenrigministeriet eller den svenske embassade.  En helt anden sted du med sikkerhed kan få hjælp er hos det svenske handelskammer i Danmark. De er til for at hjælpe danskevirksomheder som vil handle med svenske.

Handel med Sverige

Frågor som rör import från Sverige till Danmark eller andra handelsrelaterade frågor bör ställas till Sveriges Handelskontor.

Handelssekreterare 
Mårten Jegenstam
Tel: +45 33 36 00 61
E-post: danmark@swedishtrade.se

Mvh

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 09:45

Det har intet med forsigtighed at gøre, det handler om at virksomheden tilsyneladende ikke har interesse i den busines trådstarters kammerat kan levere.

Tjahh det er jeg nu ikke så sikker på , men det vil man jo kun kunne finde ud af ved at få hjælp de rette steder og så se hvad Svenskerne siger.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)