Hej jeg er en frisk ung mand på 34 somre der starter virksomhed op til efteråret. Pt. befinder jeg mig i job i Thailand og har måske derfor ikke lige overblikket over hvad der er sket mht. telefoni og bil leje det seneste års tid. jeg starter en salgscoach virksomhed op i Odense og vil nok primært koncentrere mig om fyn + trekantsområdet... min hjemmeside er www.sales-manager.dk Men jeg forventer en masse knaldhård canvas, som jeg jo selv skal undervise i, så det bliver dejligt at komme igang... det betyder også at jeg skal ringe til rigtig mange og derfor spørgemålet...hvilket mobil telefoni skal jeg vælge ? jeg forventer effektiv ringetid på 2-3 timer pr. dag..... måske jeg også skal have en mobil internet fætter med mig... skal jeg slå telefoni sammen med internet eller skal det være hver for sig ? har set at cbb.dk har et abb. for 399 kr. med ring alt det du vil....... og er det ikke telia der har internet til 99 kr pr. måned ? nogle gode løsninger ? fastnet telefoni duer ikke da jeg låner kontor af en ven mht. bil overvejer jeg at leje en toyota aryo for 1599 pr. måned med indskud på kr. 20.000 andre gode bud ?
|
:)