Hej Amino'er,
Jeg har gået i et par år nu, og brændt inde med at gøre start af virksomhed - til start en online del! Eftersom jeg ikke har drevet mig den vilde kompetence, men igennem at have læst mig til en del, så vil jeg stadig gerne have den bedste start, eftersom jeg ser mig selv som en god ledertype og at jeg er god til at arbejde selvstændig og gøre mit arbejde færdig til den planlagte tid. Men men men.. Mit spørgsmål er, hvor skal jeg starte (evt. den hidtil bedste guide - jeg har læst diverse) Hvor ligger konkurrencen med produkter og markedføring? (Herunder evt salg af tøj) - Hvad er lettest at komme ind på til en nybegynder for at få en god start.
Håber på positive og hjælpende svar,
Andi Christensen Hoej |
Hej Andi :)
Jeg syntes du griber det hele lidt forkert an. Du spekulere over hvor markedet er bedst osv. Hvorfor ikke fokusere på hvad det er du syntes kunne være sjovt og spændene at arbejde med hver eneste dag? :)
Ellers så start ud i det små og prøv dig lidt frem hvis du ikke helt ved hvor du skal starte op. er det f.eks. en online tøjbutik du ønsker at drive. Jamen så prøv det stille og roligt af og se om det er noget for dig. Gå evt. ud på gaden og find en privat-tøjbutik og hør om du må hjælpe dem med at sælge deres varer online. du kan så lave en aftale med dem om at tjene 30% på hver varer du sælger! I mellem tiden har du selvfølgelig opsat en lille fin webshop og så er du ellers klar til at sælge.
Det er en model jeg selv ville bruge hvis jeg overvejede at starte noget op. du får et godt kendskab til hvad der virker og ikke virker, ligesom du får en ide om at det er hårdt arbejde :) Men du behøves ikke købe et lager hjem, du vidre sælger blot en varer og tjener en procentdel på det :)
Held og lykke med det :)
Nicolaj B. Müllertz