Hey alle, Jeg syntes at jeg har hørt at PayPal har en gratis betalingsløsning? Kan i ikke lige sende link? Eller er jeg galt på den? Nå, men søger i hvert fald en gratis betalingsløsning, den skal bare kan tage imod mastercard og visa :-) |
Gratis Betalingsløsning!
Forbered dig på at skulle sende id, dokumentation på bank, adresse, faktura, leverandør m.m. PayPal er ikke jorden hurtigste, og heller ikke de bedste. Det tog dem ca. 3 uger at få genåbnet min konto, jeg ringede endda dagligt. http://www.paypalsucks.com/
Med venlig hilsen Bastian
|
Det er jo bare fordi, at du har nået limitet for unverified brugere... Du kunne bare verified dig på forhånd, så var der ingen problemer... Og 1,2-1,7% på Visa/Mastercard er vel næppe det, som hedde "høje" gebyre... |
Nej det var det så ikke! Jeg har være kunde hos PayPal de sidste 5-6 år, og jeg er blevet verficeret for længst. Desværre sker der sommetider mystiske ting for PayPal.Venligst læs andres historier på overnævnte side. 1.2-1,7% på visa/mastercard HVOR?
Med venlig hilsen Bastian |
Det du nævner er data til validation... Når du siger kunde, mener du så, som afsender eller modtager af penge?
EDIT: 1,2-1,9%... Sorry for fejlen! På Paypal... Se her |
Har ikke haft problemer med paypal i den tid vi har brugt dem. |