Jeg føler mig ikke angrebet af den konstruktive kritik du kommer med eller for den sags skyld andre Aminoer kommer med. Det er jo en af grundene til at vi arbejder på et helt nyt design og bl.a. i dag har ændret vores DER link til vores eget "bliv medlem" link. Jeg tvivler på at folk vælger os fra fordi vores formattering ikke er ordentlig på de nævnte informationssider, men indrømmer gerne at det kunne være mere gennemført, hvilket det også bliver. Derudover skriver du at vi ikke har vores gavekortskampagne på tilmeldingssiden, hvilket ikke er korrekt. Banneret ligger øverst til venstre på alle vores sider - ogås tilmeldingssiden. Om placeringen så er hensigtsmæssig kan godt diskuteres. Jeg kan godt afsløre at der allerede er gennemført en del salg på siden, men det et klart at som nystartet auktionssite kan man ikke forvente den samme respons som f.eks. på QXL. Vi håber dog at det med tiden bliver meget bedre og vi kan se at der dagligt kommer flere og flere både medlemmer og besøgende generelt. Nu er det ikke kun gavekortet vores markedsføring består af. Vi kører også en større kampagne gennem Mikkelsen Media som jeg uden at afsløre vores budget, vist godt kan sige overstiger de 3.000,- du foreslår vi skulle omplacere. |
Har tilmeldt mig her på falderebet og krydser alle de fingre jeg har ;-)
God idé med en gratis auktionsside.
mvh Stina