Hej alle Jeg bestilte en fjernbetjening på nettet for et par dage siden. da jeg skulle til at betale med kortet visa det sig at handlen ikke var gået igennem. Da kom heller ikke en mail med at ordren var modtaget eller bekræftet. Så jeg bestilte varen et andet sted fra (lidt dyrere). Og her kom så ordrebekræftelse. Men idag får jeg to pakker fra det første sted hvor jeg prøvede at bestille med 2 fjernbetjeninger. En i hver pakke. Der er ingen faktura, men kun en følgesedde. Jeg skriver med det samme en mail til dem at jeg vil gerne returnere dem da ordren ikke var gået igennem og at jeg ikke har fået nogen bekræftelse på min ordre. jeg får at vide at man kan umiddelbart ikke returnere dem, men kan skrive en RMA på deres hjemmeside. Så jeg ville høre om der er en her som kender reglerne om det. Kan jeg returnere dem eller skal jeg om en uge står med 3 fjernbetjeninger :-( :-(
med venlig hilsen Markonius |
Du kan altid returnere dem og behøver ikke bruge deres RMA system - juridisk set. Hvis du ikke har fået en ordrebekræftelse på skrift / mail er fortrydelsesretten endda længere end 14 dage. Du har muligvis ret til at få dækket fragten retur da du reelt set ikke kunne vide at ordren var gået igennem