Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Returnering af en vare

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra helsingør
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg bestilte en fjernbetjening på nettet for et par dage siden. da jeg skulle til at betale med kortet visa det sig at handlen ikke var gået igennem. Da kom heller ikke en mail med at ordren var modtaget eller bekræftet. Så jeg bestilte varen et andet sted fra (lidt dyrere). Og her kom så ordrebekræftelse.

Men idag får jeg to pakker fra det første sted hvor jeg prøvede at bestille med 2 fjernbetjeninger. En i hver pakke. Der er ingen faktura, men kun en følgesedde. Jeg skriver med det samme en mail til dem at jeg vil gerne returnere dem da ordren ikke var gået igennem og at jeg ikke har fået nogen bekræftelse på min ordre. jeg får at vide at man kan umiddelbart ikke returnere dem, men kan skrive en RMA på deres hjemmeside

Så jeg ville høre om der er en her som kender reglerne om det. Kan jeg returnere dem eller skal jeg om en uge står med 3 fjernbetjeninger :-( :-(

med venlig hilsen

Markonius   

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 15:50

Du kan altid returnere dem og behøver ikke bruge deres RMA system - juridisk set. Hvis du ikke har fået en ordrebekræftelse på skrift / mail er fortrydelsesretten endda længere end 14 dage. Du har muligvis ret til at få dækket fragten retur da du reelt set ikke kunne vide at ordren var gået igennem

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 15:53

Du har som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret (hvis du står som privat person, som det ser ud til du gør her) , men hvis handlen ikke er gået igennem, så har de vel hellere ikke fået deres penge? eller endte det med de har trukket alligevel :)? 

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Fra helsingør
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:04

tak for Jeres hurtige svar

Jeg har købt det til min køreskole (enkeltmands virksomhed) og de har trukket de 350 kr som varen koster med porto+

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)