Hvornår der er, og ikke er, dæksel på linsen. Mvh. Rune.
|
Tillykke, Mikkel
Er det Stenvægge, VOMA eller andet? (og hvordan går det egentlig med disse 2 projekter?)
Michael
Hvornår der er, og ikke er, dæksel på linsen. Mvh. Rune.
|
Tilføj mig på Twitter
Tillykke, Mikkel Er det Stenvægge, VOMA eller andet? (og hvordan går det egentlig med disse 2 projekter?) Michael |
Tillykke med det :) Krydser fingre for det kommer til at gå rigtig godt for dig, og det giver pote bagefter med salget :) |
Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!
hej Så var de forbi og det gik fint :-) Men hold da opå jeg tror jeg ligner en bøv på de billeder Men alt i alt tror jeg det bliver fint
Så nu må jeg købe avisen og tjekke nettet dagligt ;-)
de ville ihvertifald tage det med
mikkel |
Du burde da kunne ringe eller skrive til dem for at høre hvornår de regner med at det kommet i avisen. |
Med venlig hilsen
Peter Olesen
Hej Peter. Jeg spurgte, men han vidste det ikke helt.. _Der ville komme noget både online, men også trykt og åbenbart ikke sikkert det blev samme dag
mikkel |
De gange jeg har været i avisen (se nedenunder) var deadline typisk 3 uger forsinket, selvfølgelig er det tralst, men jeg tror man skal være glad for man for muligheden, fordi man kan jo sagtens købe en annonce til 10.000,- også komme i dagen efter. Jeg var i hvert fald godt tilfreds med omtalen :-)
|