Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside, hvem kan

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 04:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

jeg er på udkig efter nogen som kan lave hjemmesider, jeg er godt klar over at prisen afhænger af design o.s.v, men som sagt leder jeg bare efter nogen som kan lave en hjemmeside, hvor vi vil få noget serverplads, og som kan holde den ved lige

Med venlig hilsen

Thomas Christensen

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 07:17
Hej Thomas,

kontakt Kjeld på 70 22 52 12 og tag en snak med ham om dine behov, designtanker med mere. Så er jeg sikker på at han kan hjælpe dig.

Hilsen
Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:51
Dato: 22-11-2006 04:45:36 Forfatter:Christensen
Hejsa

jeg er på udkig efter nogen som kan lave hjemmesider, jeg er godt klar over at prisen afhænger af design o.s.v, men som sagt leder jeg bare efter nogen som kan lave en hjemmeside, hvor vi vil få noget serverplads, og som kan holde den ved lige

Med venlig hilsen

Thomas Christensen

Hej Thomas

Hvad har du i tankerne, når du siger, at du bare leder efter nogen som kan lave en hjemmeside? Vil du gerne have et unikt design eller kunne du forestille dig en hjemmeside med en skabelon fra et opensource cms-system..skabelonen vil selvfølgelig blive rettet til...hvis du gerne vil vide lidt om opensource cms-systemer, kan du kigge på www.opensourcecms.com .

Du er velkommen til at kontakte mig for yderligere info, inden du beslutter dig.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:44
Vi er mange her på amino der laver sådan noget, i alle mulige og umulige prislejer og kvaliteter.

Jeg vil anbefale dig at få defineret dig nogle lidt mere præcise krav til hvad en side skal indeholde af funktionalitet, hvad du kan lide af designs/farver/ting og så ellers kontakte en bred vifte af folk/firmaer herinde for at se hvad de kan levere og høre hvad de har lavet før.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:04
Hej Thomas,

Du er velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk , så kan jeg give dig et tilbud.

Hvis det "blot" drejer  sig om design af en hjemmeside, så ligger mine priser fra 999,- excl. moms.

Du kan se refeencer på www.trofo.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 13:37
Hej Thomas

Vi kan sagtens hjælpe dig med din hjemmeside. Vi har flere forskellige muligheder du kan vælge, alt efter budget.

Vil du vide mere er du velkommen til at kontakte os på www.inmedia.dk/Kontakt.html

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:33
Hejsa

Vi vil da også gerne byde på opgaven, men vi bliver nok lige nød til at få lidt flere detaljer for at kunne give et tilbud.

Du kan skrive på psj@taketwo.dk hvis du har spørgsmål

Og du kan læse lidt om os på www.taketwo.dk

Mvh Peder

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:14
Hi.

Hvis du poster lidt mere information om hvad du havde i tankerne, og evt. link til sider der har de ting du tænkte på.

Så vil jeg da også byde ind :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:46
Hej Thomas.

Du må gerne forklare projektet og dine idéer til mig, ved at sende en mail til jesper@qtag.dk - så vil jeg meget gerne kigge på det.

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:28
Hej Christensen.

Jeg kan lave en hjemmeside til dig for kun 499,95,-

Du kan læse mere på min hjemmeside www.web-factory.dk

Mvh Morten

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)