Herudover kan du også finde oplysninger på www.virk.dk , hvor du også kan indberette direkte ved hjælp af digital signatur.
Du skal også være opmærksom på, at du sygeforsikre dig selv. I selskaber er du omfattet af virksomhedens sygeforsikring, men som enkeltmandsfirma skal du tegne din egen sygeforsikring, mener det er gennem www.bac.dk, ellers find oplysningerne på et af de nævnte links.
jeg har smakket med kommunen igår og det viser sig at det faktis bare er en fomular jeg skal udfylde og sende over.
Hvis jeg så vælger at tage den der dækker mest muligt skal jeg af med 4017 kr. pr. år og det dækker første sygdag. Så det er faktis lidt dumt jeg ikke har gjordt det noget før.
Nu mangler jeg kun lige at finde ud af hvordan det hele henger samen med at hende jeg har ansat er stadig på barelse så hun har kun halv tid og resten bliver supleret op af kommunen... :)
Jeg syntes det er rigtig svært at finde rundt i, selvom jeg er så heldig stillet at kunne bruge mine forælder meget da de også er selvstændig men inden for noget helt andet og med mange flere ansatte. :)
Og det er jo også helt fantatisk at kunne få hjælp her inde når man bare ikke aner hvor man skal lede efter tingen...