Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sygedagpenge fra kommunen ???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 191
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er..

Jeg har hørt at man kan lave en "forsikring" gemmen kommunen så man er bedre stillet ved fx. sygedag og når de ansatte har barnets sygdag...

er der nogle der kender noget til det.. ??

Lige i samme omgang er der nogle der ved hvor man kan finde ud af hvillke kursuser der er løngodtgørelse ved??

Ha en dejlig Tirsdag. - Heidi

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 11:50

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 12:16

Hej.

Du kan se mere om sygedagpenge på oes.dk

økonomistyrelsens hjemmeside.

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:06

NhatDang:

Hej Heidi,

Du kan læse mere emnet her: http://www.ams.dk/Ams/Vejviser-for-borgere/Sygedagpenge.aspx

Hej

Herudover kan du også finde oplysninger på www.virk.dk , hvor du også kan indberette direkte ved hjælp af digital signatur.

Du skal også være opmærksom på, at du sygeforsikre dig selv. I selskaber er du omfattet af virksomhedens sygeforsikring, men som enkeltmandsfirma skal du tegne din egen sygeforsikring, mener det er gennem www.bac.dk, ellers find oplysningerne på et af de nævnte links.

Hilsen

Tonny

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 17:50

hej Tonny.

Mange tak for det.. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Ja...og du har ikke fradrag for din egen sygeforsikring i et personligt ejet firma.

MvH

Peter

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. Nov 09
Fra  Fjordens Wellness Skrevet kl. 10:00

jeg har smakket med kommunen igår og det viser sig at det faktis bare er en fomular jeg skal udfylde og sende over. 

Hvis jeg så vælger at tage den der dækker mest muligt skal jeg af med 4017 kr. pr. år og det dækker første sygdag. Så det er faktis lidt dumt jeg ikke har gjordt det noget før.

Nu mangler jeg kun lige at finde ud af hvordan det hele henger samen med at hende jeg har ansat er stadig på barelse så hun har kun halv tid og resten bliver supleret op af kommunen...  :)

Jeg syntes det er rigtig svært at finde rundt i, selvom jeg er så heldig stillet at kunne bruge mine forælder meget da de også er selvstændig men inden for noget helt andet og med mange flere ansatte. :)

Og det er jo også helt fantatisk at kunne få hjælp her inde når man bare ikke aner hvor man skal lede efter tingen...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)