Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter søges til projekt i ØSTJYLLAND/Århus

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Til et projekt i Østjylland/Århus søges person, der gerne vil være iværksætter, men mangler den rette idé. 

Vores projekt er onlinebaseret med et rigtigt godt vækstpotentiale. Vi vil præsentere konceptet nærmere for den rette person.

For at kunne komme i betragtning skal du være:

- meget god til skriftlig kommunikation (du er vant til at skrive tekster, effektivt/hurtigt og i høj kvalitet)

- ikke bange for at sælge/kommunikere (det vil ikke være personligt face-to-face salg, men gennem vores site)

- ikke nybegynder på nettet

- enig i, at opstart af virkomhed ikke er 9-16

- bosiddende i Østjylland

Vi er på udkig efter person, der ikke er afhængig af fast løn - men som i stedet er interesseret i ejerandel uden investering eller risiko (udover tid).

Du må gerne have indtægt ved siden af, dog skal du ikke regne med at kunne klare dette projekt på mindre end 30 timer ugentligt. Når forretningen fungerer og du kan få løn forventer vi, at du vil være direktør for det og bruge alt din tid på det.

Hvis du er interesseret, så send venligst kortfattet cv til mnnprivat@post.tele.dk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i Århus og kunne da godt tænke mig at vide mere :)

Skriv gerne til kontakt@kristoffer-hjerrild.dk

Hvis i gerne vil vide mere om hvem jeg er kan i evt. se på min blog www.kristoffer-hjerrild.dk 

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)