Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress Hosting. 1.000.000 sider + hvem,hvad,hvorfor

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står med et projekt der skal til at igang og der vil hurtigt være minimum 1 million forskellige sider.

Derfor er jeg lidt nysgerrig efter hvad der er vigtigt for en Server at have for at Wordpress køre optimalt og gerne mere end det?

Jeg søger ikke deciderede tilbud men mere infomation og evtuelle henvisninger til Hosting centre som kan fremvise hurtige Wordpress setups med mange sider.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 20:42

Hej Bautik,

Jeg vil anbefale dig at tage en snak med Dennis fra powerhosting.dk

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:47

Ja 1 million SEO sider der laver en krone om dagen, så er man også godt kørende Wink

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:48

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 20:50

1 million sider i Wordpress? Jeg tror lige at du skal uddybe baggrunden for at have 1 mil sider i WP.

Hvis der reelt er tale om pages og ikke posts, så skal du vælge en anden platform. WP bliver nemlig rigtig sløv når man kommer over 1000 pages.

1 million posts er stadigvæk vanvittig meget, og jeg har ikke hørt om et WP site med så mange posts før. Jeg ville nok starte med at finde ud af om det er den rigtige platform til så mange sider for det tror jeg ikke at det er.

Når det er sagt er det fuldstændig umuligt at komme med et kvalificeret bud op hvad såden et site kræver. Det kommer nemlig helt an på traffikmængde, serveropsætning, kompleksiteten af dit theme herunder plugins.

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:58

Enig. Men måske skal du prøve at simulere de 1 mill. sider og se hvordan tingene opfører sig. Det lyder mest som om at du skal have en skræddersyet løsning. Prøv at generere 1 mill. html-filer og se hvordan tingene går.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 21:09

Tak for de hurtige svar..

Mit Projekt vil være en blanding af bruger oprettet posts og oprettet posts fra min side af. Jeg starter ud med 600.000 posts som minimum.

Jeg ved at Wordpress som udgangspunkt ikke er et system udviklet til meget andet end Blog's og "mindre" firmasider. Dog fungere det perfekt til rigtigt mange ting og er for mig en Genial brugerflade til mine projekter, deriblandt det jeg snakker om her.

Jeg tænker at der må være fordele ved at bruge WPMU da Wordpress.com er sat op med WPMU og der er ihvertfal 300.000 posts?

Jeg har ingen idé om trafik forbrug men der vil være som en Portal, med samme mængde banner reklamer og diverse bruger uploaded billeder etc.

Er der nogen derved hvordan jeg let opretter 1.000.000 posts? Til test ;)?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:12

Wordpress har et XML Api der blandt andet tillader dig at oprette posts ...

http://codex.wordpress.org/XML-RPC_Support

Nogle store tekst-filer og en veltilrettet for-løkke og så har du din million indlæg :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 21:14

Simon:

Ja 1 million SEO sider der laver en krone om dagen, så er man også godt kørende Wink

Mængde er vejen frem på internettet :)

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 21:29

Bautik:

Simon:

Mængde er vejen frem på internettet :)

Sluder - kvalitet er vejen frem på indernettet! :-)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)