Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ondt i salget? Så se her!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Heiss:

YesYesYesModsat andres mening så er det sgu da en befrielse at læse om dig sales upBig Smile

Hvor er det fedt at opleve nogen der har selvtillid nok til at skide på detaljen og så bare sige.....jeg har styr på det, resten må komme senere. Det vidner specielt om at du har selvtilliden iorden...og det ved vi begge er afgørende indenfor salg.

Til jeg andre....nogen gange handler det bare om at gøre det. 

Vi kan blive meget hurtig enige om at det handler om at være forberedt. Men det kan sales-up  sagtens stadigvæk være. Blot fordi du ikke kan læse referencer på nettet er ikke ens betydende med at man ikke kan gå igang. 

Slår man salgstræning op så er der så mange med systemer og referencer for hele Danmarks elite. En masse sindsygt dygtige folk........men hvem skal jeg vælge til at boome mit salg. Jeg ville starte med tillid, hvem stoler jeg på til at viderføre mit hjerte barn? Reference viser relation men ikke personlighed. 

Det er blandt andet derfor Amino er genialt...her kan vi alle komme tættere på personligheden.

Nu er det sådan at jeg kender en af Danmarks bedste powerspeaker.  (heldig kartoffelBig Smile)

Han er brugt af alle større medier og underviser nationalt og internationalt..........han startede som salgschef og lod ordet glide og vupti!!!! Ingen hjemmeside men gjorde sig bemærket ved blot at oplyse om sin profil. Der er flere som bare springer ud i det og det er da super lækkert. 

Nogen gange handler det bare om at gøre det. Gør det du tror på og spring ud i det. Lytte til Aminoer og andre og fylde på derfra.

Dog vil jeg give Ib ret, endda meget ret!! Ikke alle er salgschefer herinde og derfor skræmmer du lidt med de ord hvis det er ikke-salgsafdelinger du vil have fat i. Skriv i det sprog som du henvender dig til. Gør dig selv mere "lækker".

Jeg synes ikke du skal stoppe op, tværtimod. Bliv ved og samtidig få en Amino til at lave en hurtigreference hjemmeside imens du koncentrere dig om at skaffe kunder. 

Jeg ved ikke om det virker, men muligvis kunne du afsætte en uge. Skrive en tråd a-la:

Så er der godt nyt til jer som har ondt i salget. Uge 23 har jeg gjort ledig for at sparke hjulene igang for jer.

Resten af dagen tager jeg imod udfordringer, helt gratis. Jeg kommer fra ...... området. Jeg har besluttet at agere gratis rådgiver for jer og jeres branche....live. I får en hel dag med mig.

I min baggage har jeg:

bla,bla,bla

Det som kommer til at ske:

Vi kortlægger og sælger sammen(-:

jeg skal ikke sælge mig selv men sælge sammen med dig, helt gratis i uge 23.

- Aner ikke om det virker for Amino folke men 5 dage = 5 referencer = 5 nye i netværket.

Martin

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for alle inputs! De bliver taget til efterretning.

Som Martin skriver, så er jeg ikke bange for, at starte før hele det forkromede setup er på plads.

Lars jeg forstår udemærket din pointe. Jeg vil dog vove den påstand, at hvis du kigger på muligheder i stedet for begrænsninger, og du virkelig har udfordringer i forhold til salg, så vil en time investeret i, at få det på ret køl igen være en lille udgift for dig. Det der skal lokke dig til er naturligvis, at du har bruge for noget af det som jeg kan hjælpe dig med. Eks. at blive bedre til, at lukke ordren, lave større opsalg til dine nuværende kunder osv. Ligesom du henvender dig til SEO folk hvis du synes dit website er for dårligt placeret i søgninger.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)