Hej Aminoer, Jeg står og skal starte en medievirksomhed efter sommeren som skal sælge outdoor medier. Disse er ikke "normale" outdoor medier. Da jeg er ved og have næsten alt klart, så er jeg begyndt at tænke på et navn og har i øjeblikket 3 muligheder: Rain of fish (dette er et vejr fænomen fra gamle dage, hvor det blev fortalt at det regnede med enten fisk, frøer eller fugle, hvorfor navnet også kan være "Rain of frogs" eller "Rain of birds") Rauw public (Dette passer meget godt, da det er rå produkter jeg benytter mig af og det er outdoor medier, hvilket rammer godt med ordet "public". Dog synes jeg at ordet "rå" er et modeord lige i øjeblikket. Derudover synes jeg det er sjovt, for når man siger det så lyder det som ordet "republic") Elmo's light (Dette er et usædvanligt elektrisk vejr fænomen, hvilket sammen med "Rain of fish" passer godt til virksomheden, da det har noget med naturen af gøre og mine produkter er også hængt op på naturens ressourcer)
Jeg har valgt nogen lidt skæve navne, da jeg godt vil have et som skiller sig lidt ud og som absolut ikke har ordet media i sig.. Håber I kan hjælpe mig lidt på vej med at vælge hvilket navn jeg skal bruge eller kommer med andre forslag! |
Nogen der kan hjælpe :)