Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting - hvad skal det koste?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi betaler kr. 319,- pr. måned (Danaweb) for hosting af hjemmesiden www.hoejrup.com. Jeg synes at det lyder dyrt for en så simpel hjemmeside.

Hvad skal det koste? (Der er ingen planer om at udvide hjemmesiden, så niveauet er det, som du ser)

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Skrevet kl. 14:51

Teknisk set kan det jo gøres for langt langt mindre, men inkluderet i den pris du nævner, så går jeg ud fra at du har ret til ubegrænset support og hjælp til at få opdateret hjemmesiden både grafisk og mht til teksten.

Det er formentlig dét du betaler for. Medmindre du har et usædvanligt højt besøgstal, som kræver en kraftig server - men med al respekt, så går jeg ikke ud fra at det er tilfældet Smile

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:51
Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:58

Tobias Thaastrup-Leth:
men inkluderet i den pris du nævner, så går jeg ud fra at du har ret til ubegrænset support og hjælp til at få opdateret hjemmesiden både grafisk og mht til teksten.

Det havde jeg ikke tænkt over. Det må undersøges. Men forudsat at jeg kan undvære support og grafisk assistance, hvad bør det så koste i hosting (hvis vi selv laver en helt ny i Wordpress).

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:59

Hej,

Du er velkommen til at smide mig en mail, så kan jeg komme med et prisforslag på en af vores servere. Mail: kim@b-web.dk.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 15:06
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 15:15

hvis det bare er hosting og der ikke er særlige krav til stabilitet / oppetid så køb et webhotel hos unoeuro eller one.com

det er ca 10 kr om månden eller sådan noget det koster

Venlig Hilsen

Allan

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:22

til den slags kan jeg helt klart også anbefale www.unoeuro.com

Vær dog opmærksom på, at du hos en alm. webhotel udbyder (modsat hos et CMS / hjemmesidedesign bureau som os eller danaweb som du nævner), kun får support på tekniske ting eller fejl, og ikke hjælp til selve hjemmesiden.

Så det kommer helt an på dit behov, hvis du kan klare det hele selv, kan det godt betale sig at hoste hos en billig udbyder (som der oftest heller ikke har telefonsupport, så det skal du også kunne undvære). Omvendt hvis du har brug for hjælp i ny og næ til design/opdatering eller andet, så kan det hurtigt løbe op hvis du skal betale timepris til en konsulent/programmør som skal hjælpe dig.

Der skal ikke særlig mange timer til førend det overhaler det du betaler pr. måned...

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:23

OK, tak til Jer alle. Jeg må tygge lidt på, hvad mit behov er.

Michael

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)