Teknisk set kan det jo gøres for langt langt mindre, men inkluderet i den pris du nævner, så går jeg ud fra at du har ret til ubegrænset support og hjælp til at få opdateret hjemmesiden både grafisk og mht til teksten.
Det er formentlig dét du betaler for. Medmindre du har et usædvanligt højt besøgstal, som kræver en kraftig server - men med al respekt, så går jeg ikke ud fra at det er tilfældet
men inkluderet i den pris du nævner, så går jeg ud fra at du har ret til ubegrænset support og hjælp til at få opdateret hjemmesiden både grafisk og mht til teksten.
Det havde jeg ikke tænkt over. Det må undersøges. Men forudsat at jeg kan undvære support og grafisk assistance, hvad bør det så koste i hosting (hvis vi selv laver en helt ny i Wordpress).
til den slags kan jeg helt klart også anbefale www.unoeuro.com
Vær dog opmærksom på, at du hos en alm. webhotel udbyder (modsat hos et CMS / hjemmesidedesign bureau som os eller danaweb som du nævner), kun får support på tekniske ting eller fejl, og ikke hjælp til selve hjemmesiden.
Så det kommer helt an på dit behov, hvis du kan klare det hele selv, kan det godt betale sig at hoste hos en billig udbyder (som der oftest heller ikke har telefonsupport, så det skal du også kunne undvære). Omvendt hvis du har brug for hjælp i ny og næ til design/opdatering eller andet, så kan det hurtigt løbe op hvis du skal betale timepris til en konsulent/programmør som skal hjælpe dig.
Der skal ikke særlig mange timer til førend det overhaler det du betaler pr. måned...