Hej Aminoer! Jeg vil hører om der er nogen iværksættere der har lyst til, at være med i et projekt? Sagen er, at jeg ikke har en stor nok kapital. Dermed står jeg bag nogle forhindringer pga. min alder. Da jeg kun er 17, kan jeg ikke registrere en virksomhed, hvilket betyder at jeg ikke kan få en PBS aftale. Statussen ser lige nu sådan her ud: - Jeg har kontakter til leverandørne. - Jeg har bestilt test varer hjem til Danmark, for 2000 kr. (for at teste kvaliteten og leverandørens troværdighed). - Jeg har købt domæne (gurugear.dk). - Webdesignet er oppe at køre. Hvad jeg har brug for er en erfaren webshop udvikler/ejer, som også kan bidrage økonomisk.
Jeg er bosat i Århus, og har en lille kontorplads i et kontorfællesskab i centrum af Århus. Hvis det er nogen der ønsker at høre nærmere om projektet så er I velkommen til at skrive til min mail: info@wingtongroup.com eller ring til 28188375. Det kan dog være at jeg ikke tager telefonen mellem 8:15 og 15:20 da jeg også går på gymnasiet.
Bedste hilsner Jimmy Wington Le
|
ikke for at blande mig. men heller indgå et I/S med dine mor/far som jeg har blev selvstendig momsregistreret da jeg blev 17, og så er det dem der tager pbs aftale ..
Man skal passe på man ikke bliver taget i røven af folk der er ude efter at snyde en, jeg var tæt på at bortgive mit koncept væk til en potentiel partner, der kom med en kontrakt hvor han investere 20.000 i mit firma, fremfor 75 % af omsætningen..
Derfor pas meget på, da vi unge iværksætter godt kan være dumme og naive , det er bare min erfaring jeg gerne vil dele med dig ...