Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS - Hvornår modtager jeg mine matercard, visa electron etc. betalinger?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har valgt afregning efter 28 dage på samtlige betalingskort udover self. dankort og visa.

Men var lige ved at tjekke netbank og de betalinger som jeg modtog med disse kort d. 1. april, de er stadig ikke gået ind på min  konto?

Er der et sted hvor man kan se en oversigt over de betalinger?

Mvh Stine

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:43

stinevestergaard:

Hej,

Har valgt afregning efter 28 dage på samtlige betalingskort udover self. dankort og visa.

Men var lige ved at tjekke netbank og de betalinger som jeg modtog med disse kort d. 1. april, de er stadig ikke gået ind på min  konto?

Er der et sted hvor man kan se en oversigt over de betalinger?

Mvh Stine

Uden at være helt sikker - tror du ikke det er 28 hverdage? Jeg har aldrig taget tid - jeg ved bare at jeg venter og venter :-)

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 10:50

synes godt nok også det er lang tid, det er mange penge man venter på, og især her efter 1 måned, hvor der ikke gik nogle af de betalinger ind, men de kommer vel løbende nu ;)

Kommer der bare en oversigt på gebyrerne fra PBS som ellers, eller er gebyret trukket fra det beløb som går ind på kontoen, ved du det ;)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:52

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 11:15

Jeg har lige tjekket op på den seneste afregning, jeg har modtaget, og her er der et træk fra 10-3-2010, som er på den aftregning, der kom den 26-4-2010, altså 46 kalenderdage, eller 27 - 28 bankdage.

Jeg vil godt give dig ret i, at det er hårdt at vente på den første afregning, men herefter kommer de så i en lind strøm.

Desværre kan der i perioder være ret mange penge ude at stå, og det er jo ikke sjovt for dem, der må trække på kassekreditten.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 11:19

I kan vælge at lade PBS snuppe 1 ekstra procent af omsætningen og få pengene efter "allerede" 7-8 bankdage... Der er vist også noget med, at Euroline afregner hurtigere og ikke har årligt gebyr... Til gengæld snupper de vist lidt ekstra pr. transaktion.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:21

Jimmy Carlsen:

I kan vælge at lade PBS snuppe 1 ekstra procent af omsætningen og få pengene efter "allerede" 7-8 bankdage... Der er vist også noget med, at Euroline afregner hurtigere og ikke har årligt gebyr... Til gengæld snupper de vist lidt ekstra pr. transaktion.

Mig bekendt er euroline til at handle med...

Til gengæld mener jeg ikke der er mulighed for Dankort.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 12:31

Jørgen Olsen:

Det beholder man jo bare hos PBS... Hos ePay har de mulighed for at køre Dankort gennem PBS og de internationale gennem Euroline.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:32

Jimmy Carlsen:

Jørgen Olsen:

Det beholder man jo bare hos PBS... Hos ePay har de mulighed for at køre Dankort gennem PBS og de internationale gennem Euroline.

Da jeg kiggede på Euroline var deres ansøgningsblanket en smule skræmmende, det var lige før man skulle aflevere førstefødte drengebarn for at få lov til at ansøge.

Jeg må indrømme at jeg ikke orkede at kæmpe mig gennem deres lange ansøgningsprocess for at få oplyst deres priser og afregningstider da jeg snakkede med dem, så jeg kigger i retning af England i stedet for, hvad udenlandske kort angår.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)