Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog marketing.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er ved at kigge på mulighederne for at oprette en personlig blog med wordpress hvor hvert indlæg i min blog er en reklame for et produkt ( product placement ).

Jeg har gennemtænkt måde hvordan jeg vil gøre det på nu ( faktisk ret sjovt og genialt ). Men hvor stort er markedet for blog marketing i Danmark - kender i nogen gode danske blogs der succes med det?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 10:18

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Hejsa.

Jeg er ved at kigge på mulighederne for at oprette en personlig blog med wordpress hvor hvert indlæg i min blog er en reklame for et produkt ( product placement ).

Jeg har gennemtænkt måde hvordan jeg vil gøre det på nu ( faktisk ret sjovt og genialt ). Men hvor stort er markedet for blog marketing i Danmark - kender i nogen gode danske blogs der succes med det?

Syntes det lyder som en god og spændende idé du har fundet dig der.

Jeg har selv en del på min blog der hedder "Anmeldelser", hvor jeg løbende vil komme til at skrive nogle indlæg om diverse iværksætter projektet og virksomheder, også en slags reklame.

Held og lykke med dit projekt!

Mvh.
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:59

Emil Pedersen:

Syntes det lyder som en god og spændende idé du har fundet dig der.

Tak skal du ha' - men den er faktisk endnu mere spændende end der bliver lagt op til her da jeg har udtænkt en lille ekstra dimension i forhold til de andre blogger, som jeg tror der vil blive modtaget meget positivt

Emil Pedersen:

Jeg har selv en del på min blog der hedder "Anmeldelser", hvor jeg løbende vil komme til at skrive nogle indlæg om diverse iværksætter projektet og virksomheder, også en slags reklame.

Held og lykke med dit projekt!

Mvh.
Emil D. Pedersen 

Jeg syntes ikke at du har skrevet så meget ( men jeg håber da du får gang i din blog igen ) og det er nogen meget lange pauser du holder.

Er der andre herinde der kender nogen andre gode danske marketings blogs eller evt udlandske?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 22:58

Hej Michael.

Lyder godt med den ekstra dimension :-)

Ja, der er ikke forfærdeligt meget aktivitet på min blog pt. men nu er jeg jo som sagt færdig med min uddannelse, så nu har jeg massere af tid, så mon ikke det vil hjælpe på det.

Fortsat god dag.

Mvh.
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)