Nogen der kender til et plugin til wordpress som kan bruges til at sende nyhedsbreve ud ? |
Søg og du skal finde
http://wordpress.org/extend/plugins/search.php?q=newsletter&sort=
Nogen der kender til et plugin til wordpress som kan bruges til at sende nyhedsbreve ud ? |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
En Google søgning gav hurtig denne:
Hilsen Finn Bennetsen
|
Jeg kan kan anbefale at bruge en hosted løsning, ved en udbyder der sørger for alt det tekniske, så er der mindre chanche for dine nyhedsbreve ender i modtagerens SPAM-filter. Der findes et par danske som f.eks. Ubivox og MailingList.dk som begge har nogle billige priser. Sidst nævnte tilbyder så vidt jeg husker også en gratis løsning. |
Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!
Er der ikke nogen som har noget erfaring omkring dette ? Jeg kan også godt google :) hehe |
Hej thomas, Prøv at se www.mailchimp.com Og der er et plugin som også let integrere det med wordpress. Dbh Morten. |
Opsætning af wordpress, som cms eller blog:
Jeg er vældig glad for mailinglist.dk, og her kan du sende gratis, hvis ikke du overskrider en vis grænse. Men ellers koster det max 5 øre pr brev, så det er til at overkomme |
Nogen der har prøvet www.mailchimp.com dette lyder som den bedste ide. Sender 17000 mail ud om ugen. Men hvordan har danske spamfilter det med www.mailchimp.com noget der har prøvet dette ?
|