Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video tekonologi der når nye højder..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 36
Fra  KM Learning Skrevet kl. 02:34

wow!

Det er godtnok imponerende.

Især at det hele er så interaktivt! :o

Jeg har startet http://excelkursus.com så alle kan blive bedre til Excel. Klik og lær mere nu!

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:06

De laver nogle ekstremt fede ting de drenge der :) Jeg så engang et program med dem på Discovery et-eller-andet.... Den eneste ting der er lidt fesen er den der usynlige skærm.... Selve effekten er fed nok - men det viser sig at den person der bruger den overhovedet ikke kan se billederne på skærmen (han kigger på en almindelig monitor placeret ude i siden).

Den fungerer i øvrigt ved at man har spændt en tynd film op, på skrå, mellem scenen og publikum. På den film viser man så billedet ved hjælp af en projektor placeret bag publikummet....fyren på scenen interagerer så med billederne, så vidt jeg husker, ved hjælp af et usynligt "lasergitter" foran ham...og ser som sagt billederne på en almindelig skærm udenfor billedet (lidt ligesom meteorologerne på fjernsyn før i tiden).

Effekten er der dog ikke noget i vejen med, men lige i det tilfælde er det altså bare "smoke and mirrors" :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)