Nyt design til Oldtonew.dk
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Hej jeg har også siden OldtoNew.dk hvor man kan få skræddersyet en PC som man ønsker det, eller få opgraderet sin ældre PC så den kan et par år igen.
Webdesignet er nok ikke det kønneste så søger en der kunne give mig et godt tilbud til noget bedre. Evt et billigt CMS system eller andet.
Farverne skal nok holdes i gråt men er åben over for andet.
Svar
Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Nichlas Boysen
Skrevet
02-05-2010 kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg kan muligvis sætte noget op til dig.
Du er velkommen til at kontakte mig på info@qarstar.com
Hav en god dag. :)
Svar
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Christopher
Skrevet
02-05-2010 kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej .
Jeg kanb mulighvis også godt hjælpe dig, du er velkommen til at smide en mail, hvis du er intreseret i at høre nærmere om mulighederne.
Mvh. Christopher Heilmannch@chmedia.dk 51829999
Svar
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Da siden er lidt en test på om det kan løbe rundt osv må max prisen højest være ca. 500 kr :) Kan evt selv hjælpe lidt til med det.
Svar
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Da siden er lidt en test på om det kan løbe rundt osv må max prisen højest være ca. 500 kr :)
Det kan ikke lade sig gøre med mindre du kan finde en som gider gøre det gratis. Tænk på hvad du kan få for DKK 500..... 8 øl i Nyhavn.... eller en tur i tivoli for 2...?
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Da siden er lidt en test på om det kan løbe rundt osv må max prisen højest være ca. 500 kr :)
Det kan ikke lade sig gøre med mindre du kan finde en som gider gøre det gratis. Tænk på hvad du kan få for DKK 500..... 8 øl i Nyhavn.... eller en tur i tivoli for 2...?
Jeg tilbød faktisk at lave det, men der svarede han ikke til sidst
Svar
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Send mig lige en mail til peter.skouhus@1902software.com jeg har en del job som jeg meget gerne vil have lavet til de priser....
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Send mig lige en mail til peter.skouhus@1902software.com jeg har en del job som jeg meget gerne vil have lavet til de priser....
Du sender også bare en mail til: sejeste@hotmail.com, hvis du kan lave et design + tilsvarende cms for 500,- :-)
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Jeg fik en venlig mail fra Jacob, hvor han spurgte pænt om jeg ville lave det.
Han havde ikke så mange penge, så jeg tilbød det for 500 kr.
Normalt ville jeg ikke lave de opgaver, men jeg ville gerne give en hånd :)
Desuden så var det blot i Wordpress jeg tilbød at lave det.
Så rolig nu venner, det kunne jo være jeg gjorde det for at være flink :)
Svar