Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker lidt feedback på Petpit

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 2 unge gutter som er igang med at starte en ny kæledyr portal.

siden er helt ny (et par uger siden den røg ind på google og de andre søgemaskiner), og derfor vil der også løbende komme meget mere indhold.

Det kunne være rart med noget feedback på brugervenlighed og design på siden.

Samt hvis der er nogen som har gode ideeer til hvordan vi får flere annoncer og brugere på Petpit.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:33

Gennem tjek for links fejl f.eks. denne side går på fejlside Om racer

for at få annoncør på der vil skabe liv og troværdig ville jeg knokle på med at blive færdig med siden , i denne periode ville jeg lave gratis optagelse.

Forvirret der står både senest blogindlæg på forside og seneste artiklen

for mange samme links forsiden disse nævnes gange 3 forum , artiklen guiden , andre sider mv- ,der er mange der nævnes flere gange ,så få lidt fokus hvad der nødvendigt , jeg mister overblikket når alt skal nævnes 3 gange

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 08:50

Egentlig en ganske pæn side. Der er meget at overskue,  men fandt alligevel det jeg ledte efter hurtigt.

Jeg oprettede mig som bruger - da jeg var der hvor man skal indsætte billede af sig selv, vidste jeg ikke hvad der ville ske, når jeg nu ikke ønskede at indsætte billede.Så jeg gik bare til min e-mail

Efter at ha aktiveret fra min e-mail - gik jeg tilbage til en bestemt artikel, for at lave en kommentar - men var ikke logget ind - ok så logger jeg ind - men ups - nu er jeg så på en anden side, og skal til at finde artiklen igen - øv.

Der er stadig mange engelske ord fra temaet - som jeg synes I skal lave om til dansk: search - added a new articel osv.

Det var lige det jeg havde

ha en go søndag :)

anja

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:16

Jeg synes bare navnet er genialt - PetPit.... Det er sgu da genialt :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:44

Designet ser ganske godt ud. Jeg kan godt lide de farver, I har valgt. De giver et behageligt og positivt indtryk.

Jeg er dog ikke så sikker på jeres logo. I hvert fald ikke det til venstre for jeres navn. Hvad er det? En hundehalskæde, eller...? Det ser i mine øjne lidt klodset ud.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:48

Da der foregår meget på siden, kunne I nok godt gøre det lidt mere overskueligt. Muligvis inddele det mere i kasser med større overskrifter.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:19

Mange tak for feedbacken på siden.

Har fået lavet en hel liste med rettelser ud af de ting i er kommet med.

Det er dejligt med nogle brugbare ting som forhåbentlig gør siden bedre.

Så vi kan få samlet en masse med interesse for kæledyr

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)