Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et øknomisystem der fungerer sammen med Magento

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ret ny inden for e-handel og går p.t. med nogle tanker om at starte en webshop op! I den forbindelse har jeg kigget meget på webshop løsninger - bl.a. magento! Designet og stilen passer godt til mig.. Jeg downloaded en demo fra DanDomain, meeeeen den bryder jeg mig ærligtalt ikke ret meget om!

Jeg er meget i tvivl om, hvad for et økonomisystem jeg skal vælge.. Har kigget lidt på Summa Summarum, men fungerer den med Magento, hvis man f.eks. vælger en webshop løsning fra getashop.dk? Og hvad er normalt, når man vælger en webshop løsning? Følger der automatisk et økonomisystem med?

Det næste er, om der er andre økonomisystemer der er værd at anbefale?

Jeg så, at man på GoldenPlanet får BixBoks med, og det lader til at være et fint program.. Igen kan jeg bare ikke lide GoldenPlanets design...

Hjælp...

Venlig hilsen Suzan Schmidt 
PrimaPet.dk - Kvalitetsprodukter valgt med omtanke til dit kæledyr

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 14:26

Hej hej

Du skal vende dit spørgsmål om.

Hvilket økonomisystem kan tilbyde en webshop integration :)

Vælg/søg efter et lille økonomisystem, og undersøg muligheden for webshop findes.

Dbh Johnny

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Mar 10
Skrevet kl. 14:36

Ja, det kan du da have ret i.......

Så er mit spørgsmål jo, hvilket økonomisystem er godt og overskueligt for en newbie? :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:38

Tronic:

Hej

Jeg er ret ny inden for e-handel og går p.t. med nogle tanker om at starte en webshop op! I den forbindelse har jeg kigget meget på webshop løsninger - bl.a. magento! Designet og stilen passer godt til mig.. Jeg downloaded en demo fra DanDomain, meeeeen den bryder jeg mig ærligtalt ikke ret meget om!

Jeg er meget i tvivl om, hvad for et økonomisystem jeg skal vælge.. Har kigget lidt på Summa Summarum, men fungerer den med Magento, hvis man f.eks. vælger en webshop løsning fra getashop.dk? Og hvad er normalt, når man vælger en webshop løsning? Følger der automatisk et økonomisystem med?

Det næste er, om der er andre økonomisystemer der er værd at anbefale?

Jeg så, at man på GoldenPlanet får BixBoks med, og det lader til at være et fint program.. Igen kan jeg bare ikke lide GoldenPlanets design...

Hjælp...

Hejsa

Hvis du vælger en plus løsning til 12.995,- fra os (Get A Shop) følger der et års integration til e-conomic med i prisen. Efterfølgende år koster denne integration 1.000,-.

Integrationen sørger for at overføre fakturaer, kunder og produkter (såfremt disse ikke allerede ekisterer i e-conomic)

Du skal oven i dette stadig betale for e-conomic som i den billigste version vist koster 149 om måneden. 

E-conomic er en løsning der kører via din browser og du kan derfor uden problemer give din revisor adgang. Vi bruger det selv i vores lille verdens virksomhed Smile og kan varmt anbefale det.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Mar 10
Skrevet kl. 14:48

Men Rasmus hvad så, hvis jeg vælger jeres webløsning, men insisterer på at få SummaSummarum? Er det muligt?

Det huer mig ikke helt, at jeg skal betale en månedlig udgift til E-conomic... Især ikke her i starten, hvor jeg skal have det hele til at hænge sammen og gerne vil se, hvordan markedet er for endnu en shop som min........

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:03

Tronic:

Men Rasmus hvad så, hvis jeg vælger jeres webløsning, men insisterer på at få SummaSummarum? Er det muligt?

Det huer mig ikke helt, at jeg skal betale en månedlig udgift til E-conomic... Især ikke her i starten, hvor jeg skal have det hele til at hænge sammen og gerne vil se, hvordan markedet er for endnu en shop som min........

Jeg er ikke klar over om der er nogen der har lavet en integration mellem Magento og SummaSummarum. Den store udfordring ligger i at SummaSummarum er klient baseret. Dvs et program du installere på din computer. Ud over de sædvanlige udfordringer med dette (såsom at du så selv skal sørge for at tage backup, sende filer afsted til din revisor osv),så kan Magento (som jo ligger på en server ude på internettet) heller ikke se programmet.

Hvis der derfor var lavet en integration i mellem de to programmer, ville det involvere noget med at lave et udtræk fra Magento og så importere dette i SummaSummarum.

E-conomic har adgang for at andre programmer på internettet kan kommunikere med det, og det er derfor lettere at lave en automatiseret integration.

Jeg kan iøvrigt se at deres priser ligger på mellem 725 og 2.680. I min bog er det billigere at starte med e-conomic da du ikke skal af med penge up front (og altid kan opsige abonnementet).

Hvis du helt starter op fra ingenting, er integration til dit økonomi system dog nok ikke der jeg ville kigge først. Så længe man kun har et bilag eller to om dagen, kan dette typisk klares manuelt. Det er mere når der begynder at komme volume på at det tager meget tid.

Umiddelbart ville jeg anbefale dig e-conomic og vores basis pakke til 9.995,. så kan du altid få integrationen hvis du står med det luksus problem at have mere end 100 ordrer i din shop om måneden Smile (eller hvis du bare synes at det tager for lang tid at gøre manuelt).

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Mar 10
Skrevet kl. 15:13

Tusind tak for dit svar.....

Jeg ser lige lidt nærmere på det og havde egentlig regnet med at ringe til dig i næste uge! :o) For lige at høre nærmere omkring den basic pakke du nævner der.. Kan jeg sprøge herinde om, hvordan I opsætter webshoppen? Altså får jeg nogle designs at vælge imellem og hvor meget skal jeg have klar inden I går igang?

Hvis du ikke vil svare på det herinde.. Ja, så må jeg prøve at ringe dig/jer op i næste uge :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:38

Tronic:

Tusind tak for dit svar.....

Jeg ser lige lidt nærmere på det og havde egentlig regnet med at ringe til dig i næste uge! :o) For lige at høre nærmere omkring den basic pakke du nævner der.. Kan jeg sprøge herinde om, hvordan I opsætter webshoppen? Altså får jeg nogle designs at vælge imellem og hvor meget skal jeg have klar inden I går igang?

Hvis du ikke vil svare på det herinde.. Ja, så må jeg prøve at ringe dig/jer op i næste uge :)

Det er skam ikke hemmeligt Smile

Du starter med at udfylde en kravsspecifikation (online) hvor vi stiller en masse spørgsmål angående dine ønsker til design og funktionalitet. Afhængig af hvilken pakke du vælger får du et eller flere design forslag at vælge imellem.

Efter dette får du 2-3 design iterationer hvor vi tilpasser designet helt præcist til dine ønsker. Efter dette bestiller vi hosting til dig og sætter vi shoppen op hos MagentoHotel.dk.

Du får som udgangspunkt en køreklar shop, bemærk dog at du selv skal oprette produkter + tekst sider (vi plejer kun at sætte et par test produkter op).

Vores produktionstid plejer at ligge på en 4-5 uger afhængig af hvor hurtig du er til at vende tilbage på de spørgsmål og oplæg vi sender.

Bemærk at vi i maj måned giver et ekstra design forslag med i hver pakke (dvs at basis pakken inkluderer to design udkast og plus pakken inkluderer tre udkast).

Du er også velkommen til at fange mig på rl SNABEL-A getashop.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Mar 10
Skrevet kl. 15:55

Det lyder fornuftigt nok....

Jeg vender lige tilbage :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)