Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmaer skal sladre!!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:40

Pengekassen er tom, og nu vendes hver en sten, før de alvorlige nedskæringer begynder!!!

This is just the beginning!!!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:46

Så ved vi hvad skatten går til administration omkostninger i at kræve ekstra skatter ind ikke videre smart for samfundet vis det skal fungere optimale for virksomheder og os iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:58

Så man jo håbe at de husker at indberette alle de vin, bøger, biletter, blomster osv. som det ser ud til at de selv modtager i stor stil inde på borgen.

Det er noget af det mest smålige jeg længe har hørt, men okay: Der mangler penge. Heldigvis er der penge nok til at Lars Løkke kunne købe sig til en eller anden irriterende videoreklame på bt.dk hele dagen i går.

Men når vi skal til at gå i så små sko, må tiden også være ved at være inde til at vi kigger på de udgifter vi har til at drive folketinget. Her tænker jeg på kreative diæter m.m. Der ligger nok mere til statskassen, end ved det her pjat.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 10:51

Laumand, som udtaler sig i artiklen, er faktisk min gamle chef:-) Verdens bedste chef, i øvrigt!!! Manden der har lært mig alt hvad jeg kan!

Nå, men jeg er fuldstændig enig i, at det da er rablende sindssygt, at der ikke skal laves en nedre grænse for beskatningen af smågaver fra virksomheden. Det er da galamatias, at man skal belastes af skat, fordi man får en buket til sit jubilæum.

Jeg kommer faktisk også til at tænke på noget andet:
Skal medarbejderne så også betale skat af omkostningerne ved en firmaudflugt?? Eller fx. bare en julefrokost???

Da jeg var ansat på bureauet, var vi én gang om året på en endags udlandsrejse med leaset fly - alle medarbejdere samt påhæng. Det var en ret dyr omgang for bureauet, men en god investering, fordi reklamebureauer jo lever af tilfredse og motiverede medarbejdere. Men ville medarbejderne mon i dag skulle beskattes af sådan en tur?

Blot en gyselig tanke
Rikke

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:11

Synes det er ekstremt småligt!

Men som sagt tidligere i tråden, dette er bare begyndelsen, snart kommer der gebyrer for at kunne betale sine skatter.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)